تحلیل پایداری ترانشه های راه آهن دورود- خرم آباد به روش تجربی (مطالعه موردی؛ ترانشه کیلومتر ۵۲۰+۹۱ الی ۰۲۵+۹۲)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل پایداری ترانشه های راه آهن دورود- خرم آباد به روش تجربی (مطالعه موردی؛ ترانشه کیلومتر ۵۲۰+۹۱ الی ۰۲۵+۹۲) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل پایداری ترانشه های راه آهن دورود- خرم آباد به روش تجربی (مطالعه موردی؛ ترانشه کیلومتر ۵۲۰+۹۱ الی ۰۲۵+۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل پایداری ترانشه های راه آهن دورود- خرم آباد به روش تجربی (مطالعه موردی؛ ترانشه کیلومتر ۵۲۰+۹۱ الی ۰۲۵+۹۲)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل پایداری ترانشه های راه آهن دورود- خرم آباد به روش تجربی (مطالعه موردی؛ ترانشه کیلومتر ۵۲۰+۹۱ الی ۰۲۵+۹۲) :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

با توجه به اجرای ترانشه کیلومتر ۵۲۰+۹۱ الی ۰۲۵+۹۲ راه آهن دورود-خرم آباد ، و مشاهده ناپایداری دردیواره های ترانشه، لزوم پایدارسازی ضروری می باشد. در همین راستا به منظور تحلیل پایداری و ارائهراهکارهای جهت پایدارسازی، مطالعات در سه بخش دفتری، صحرایی و نرم افزاری انجام گردید. بر اساسمطالعات صحرایی، دیواره های ترانشه شامل توالی آبرفت های درشت دانه، مارنهای آهکی و شیلهای سبز می -باشد، که به مرور زمان تحت تاثیر فرایندهای هوازدگی ریزش می نمایند. به منظور تحلیل پایداری از معیارشکست کولمب در نرمافزار Slide استفاده شده است. تحلیل پایداری ترانشه مذکور به روش استاتیکی و شبه استاتیکی صورت گرفت، نتایج مطالعات و بررسی ها نشان می دهد در مصالح مارنی-شیلی با تغییر هندسه شیبنمی توان به ضریب اطمینان مطلوبی برای پایدارسازی رسید. بنابراین برای رسیدن به پایدارسازی مطلوب دردراز مدت نیاز به احداث دیوار حایل می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.