بررسی وفاداری مشتری به برند از طریق شبکه های اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وفاداری مشتری به برند از طریق شبکه های اجتماعی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وفاداری مشتری به برند از طریق شبکه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وفاداری مشتری به برند از طریق شبکه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وفاداری مشتری به برند از طریق شبکه های اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه تقریبا هر برندی یک صفحه ی رسمی در پلت فرمهای شناخته شده شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام ، گوگل پلاس و ..دارد. بنابراین، استفاده از فرصت های ناشی از این رسانهی جدید نیازمند دانشی عمیق تر از نحوهی درگیر شدن مشتریان با گونه های مختلف رسانه وآنچه که نهایتا برای برند به ارمغان می آورند می باشد.مطالبی که در ادبیات بازاریابی آمده است حاکی از آن است که درگیری مشتری با برندوابستگی عمیقی به محیط و بستر برقراری ارتباط مشتری با برند دارد .در این پژوهش به مطالعه موضوع وفاداری مشتری به برند در قلمرو شبکه های اجتماعی پرداخته شده است. بنابراین مسئله اصلی تحقیق وفاداری مشتری به برند در شبکه های اجتماعی بوده که ارتباط آن با ابعاد رابطه مشتری و برند ، پلت فرم شبکه اجتماعی آنلاین و صفحه ی هواداران برند مورد بررسی قرار گرفته است.ابزار جمع آوری داده ها در این تحقیق پرسشنامه بوده و روش پژوهش طرحی از نوع همبستگی با استفاده از روش الگویابی )مدل معادلات ساختاری( است. جامعه آماری کلیه افراد حاضر در صفحه ی هواداران برند یک محصول آرایشی در فیسبوک، انتخاب شده است.در نهایت در این تحقیق رابطه فاکتورهای مرتبط با رابطه مشتری و برند )درگیری ذهنی، رضایت، تعهد و التزام( ، فاکتورهای مرتبط با پلت فرم شبکه اجتماعی آنلاین)درگیری ذهنی ، مشارکت ، میزان حضور و راحتی استفاده( و فاکتورهای مرتبط با صفحهی هواداران )ارزش کاربردی، ارزش لذت جویانه ، ارزش تعامل با برند( با فاکتورهای درگیری مشتری با برند در شبکه های اجتماعی در سه حوزه شناختی، احساسی و رفتاری مورد بررسی قرار گرفته و بررسی مدل اندازه گیری متغیرها نشان داده است که فاکتورهای مرتبط با رابطه مشتری و برند، پلت فرم شبکه اجتماعی آنلاین و صفحه ی هواداران با درگیری مشتری با برند درشبکه های اجتماعی رابطه مستقیم داشته است. در واقع نتیجه گرفته شده است که با بهبود فاکتورهای بیان شده ، فاکتورهای وفاداری مشتری به برند بهبود یافته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.