بررسی جایگاه تصویر ذهنی برند دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با دانشگاه های دولتی درارشد مدیریت بازرگانی مطالعه موردی: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد ودانشکده مدیریت دانشگاه اصفهان


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه تصویر ذهنی برند دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با دانشگاه های دولتی درارشد مدیریت بازرگانی مطالعه موردی: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد ودانشکده مدیریت دانشگاه اصفهان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه تصویر ذهنی برند دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با دانشگاه های دولتی درارشد مدیریت بازرگانی مطالعه موردی: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد ودانشکده مدیریت دانشگاه اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه تصویر ذهنی برند دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با دانشگاه های دولتی درارشد مدیریت بازرگانی مطالعه موردی: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد ودانشکده مدیریت دانشگاه اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه تصویر ذهنی برند دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با دانشگاه های دولتی درارشد مدیریت بازرگانی مطالعه موردی: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد ودانشکده مدیریت دانشگاه اصفهان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

جایگاه تصویر ذهنی مثبت تاثیر به سزایی در تصمیم گیری برای ورود به دانشگاه دارد. بدین ترتیب در عصر کسری بودجه وافزایش رقابت، تصویر ذهنی از دانشگاه ابزار ارزشمندی در عرصه رقابتی محسوب می شود که این تصویر ذهنی بر اساس حقایقواقعی یا غیر واقعی شکل گرفته وتصمیمات زیادی را در زمینه آینده دانشگاه تحت تاثیرخود قرار می دهد. با توجه به اینکه در خصوص جایگاه تصویر ذهنی دانشگاه ها تحقیقات چندانی صورت نگرفته، در این تحقیق مقایسه برند دانشگاه آزاد اسلامی ودانشگاه دولتی مورد مطالعه وسنجش قرار گرفته است. هدف تحقیق بررسی جایگاه تصویر ذهنی )برند( دانشگاه آزاد اسلامی درمقایسه با دانشگاه های دولتی در ارشد مدیریت بازرگانی)مطالعه موردی: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد نجف آباد ودانشکده مدیریت دانشگاه اصفهان( شامل مؤلفه های مهارتی اعضاء هیئت علمی ودانشجویان می باشد. روش تحقیق، همبستگی است.جامعه آماری این پژوهش شامل اعضاء هیئت علمی ودانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه می باشد. نمونه گیری پژوهش از نوعسهمیه ایی است، جهت جمع آوری اطلاعات مورد نیاز در این پژوهش از روش پرسشنامه استفاده شد، تعداد پرسشنامه توزیع شده ۰۳ عدد، که تمامی آن پاسخ داده شده است، همچنین اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار spss ولیزرل و نمودار راداری مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. ابزار اندازه گیری دراین پژوهش پرسشنامه ی مدل مورد پژوهش محقق ساختهاست، که توسط پژوهشگر و با مشورت و راهنمایی استاد راهنما وچند استاد دیگر تهیه وتنظیم گردیده است. همچنین جهت ۳ وبر اساس مطالعه مقدماتی / سنجش پایایی واعتبار اندازه گیری از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که اعتبار پرسشنامه ۶۹ برآورد گردید. توانمندی های اقتصادی، آموزشی، پژوهشی، اجرائی، تعهدو تخصص در مدل این تحقیق متغیر های مستقل و جایگاه برند دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با دانشگاه دولتی متغیر وابسته این پژوهش می باشد. نتایج حاصل از تجزیه وتحلیل داده های آماری این پژوهش نشان داد بیشترین تفاوت بین دو دانشگاه متعلق به مهارت های پژوهشی و بعد از آن به ترتیب متعلق به مهارت تخصص گرایی، مهارت های تدریس و مهارت های اجرایی می باشد. و در مهارت های آموزشی،ارتباطی، کارآفرینی وتسلط به زبان های خارجی تفاوت معناداری بین دو دانشگاه وجود ندارد. که این موارد توسط آزمون تی مستقل به دست آمده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.