بررسی رابطه بین کارآفرینی شرکتی و عملکرد فروش با توجه به نقش میانجی فروشمشتری محور در نمایندگی های فروش شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین کارآفرینی شرکتی و عملکرد فروش با توجه به نقش میانجی فروشمشتری محور در نمایندگی های فروش شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین کارآفرینی شرکتی و عملکرد فروش با توجه به نقش میانجی فروشمشتری محور در نمایندگی های فروش شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین کارآفرینی شرکتی و عملکرد فروش با توجه به نقش میانجی فروشمشتری محور در نمایندگی های فروش شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین کارآفرینی شرکتی و عملکرد فروش با توجه به نقش میانجی فروشمشتری محور در نمایندگی های فروش شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین کارآفرینی شرکتی و عملکرد فروش با توجه به نقش میانجی فروش مشتری محور در نمایندگی هایفروش شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان می باشد. روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه آماری تحقیق کلیه نماینده گیهای شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان بوده که تعداد آنها ۲۵۸ نمایندگی می باشد. حجم نمونه مطابق جدول کرجسی ومورگان ۱۵۲نمایندگی میباشد و برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد. ابزار اندازه گیری شامل سه پرسشنامه بوده که برای اندازهگیری کارآفرینی شرکتی و فروش مشتری محور از پرسشنامه استاندارد جاوالجی ۲۰۱۴ و برای اندازه گیری عملکرد فروش از پرسشنامه وانگ ومیاو، ۲۰۱۵ استفاده شده است. پرسشنامه های بکار رفته در این پژوهش استاندارد بوده و از روایی بالایی برخوردار است پایایی آنها نیز طبق آلفای کرونباخ برای کارآفرینی شرکتی ۰.۹۲ و فروش مشتری محور ۰.۸۳ و عملکرد فروش ۰.۹۴ بدست آمده. برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار SPSS, lisrel, Excel استفاده شده که به بررسی فرضیات تحقیق و معادلات ساختاری مدل پرداخته یافته های آزمون نشان داد بین کارآفرینی شرکتی و ابعاد آن (نوآوری محصول، نوآوری شرکت، جسارت داخلی، جسارت بین المللی) و عملکرد فروش با توجه به نقش میانجی فروش مشتری محور در نمایندگی های شرکت سهامی بیمه ایران در سطح استان گلستان ارتباط معنا دار وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.