بررسی تاثیر موانع متغیر بر رضایت و وفاداری خریداران خودرو زانتیا در شهر کرج


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر موانع متغیر بر رضایت و وفاداری خریداران خودرو زانتیا در شهر کرج دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر موانع متغیر بر رضایت و وفاداری خریداران خودرو زانتیا در شهر کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر موانع متغیر بر رضایت و وفاداری خریداران خودرو زانتیا در شهر کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر موانع متغیر بر رضایت و وفاداری خریداران خودرو زانتیا در شهر کرج :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

توجه به رضایت و وفاداری مشتریان مفهومی است که امروزه به عنوان یکی از مولفه های اصلی موفقیت سازمانی و بازگشت دوباره ی آنها مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به افزایش روزافزون رقابت در بازارخودرو و حرکت مشتریان به سمت محصولات متناسب با شرایط خود،پژوهش درباره عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان بسیار بااهمیت است. هدفی که ما از انجام این پژوهش دنبال می کنیم بررسی تاثیررموانع متغیر مثبت و منفی بر رضایت و وفاداری خریداران خودرو زانتیا میباشد. برای دسترسی به اطلاعات قابل اتکا داده های پژوهش با استفاده ازپرسشنامه ای که دارای روایی مورد تایید در ارتباط با موضوع تحقیق می باشد استفاده نموده ایم. پس از جمع آوری پرسشنامه های توزیع شده، ازطریق نرم افزار لیزرل و آزمون تی تجزیه و تحلیل داده ها انجام شد. نتایج نشان داده اند که عوامل متغیر منفی دارای تاثیرمنفی بر رضایت مندیخریداران خودرو زانتیا می باشد و همچنین عوامل متغیر مثبت دارای تاثیرمثبت بررضایت مندی می باشد، در پایان تاثیرمثبت رضایت بر و فاداری مورد تائید واقع شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.