تاثیر قیمت گذاری اعداد خرده بر روی تبلیغات


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر قیمت گذاری اعداد خرده بر روی تبلیغات دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر قیمت گذاری اعداد خرده بر روی تبلیغات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر قیمت گذاری اعداد خرده بر روی تبلیغات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر قیمت گذاری اعداد خرده بر روی تبلیغات :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

قیمت گذاری اعداد خرده مفهومی می باشد که از سال ها پیش توسط خرده فروشان و اعضای علمی دانشگاه ها مورد مطالعه و استفاده قرار گرفته است به این معنی که قیمت ها کمی پایین تر از قیمترند تو سط فرو شندگان تنظیم می شود تا اصطلاحا یک نوع توهم ارزان تر بودن را در ذهن مصرف کنندگان متبادر نمایند یا از طرفی نوعی مفهوم کیفیت یا ارزش را از این طریق به آنها القا نمایند. اما نکته حائز اهمیتاینجاست که با وجود استفاده گسترده این مفهوم اجماع کامل بر روی تاثیر آن بر فروش و تبلیغات وجود ندارد ، به گونه ای که می توان در بسیاری از تحقیقات انجام گرفته بر روی این مفهوم نوعی تناقض در نتایج بهدست آمده را مشاهده کرد که در این میان ، گرایش های اخیر محققان به سمت نقض اثربخشی اعداد خرده بر تغییر رفتار مصرف کنندگان در جهت مثبت و افزایش فروش در خرده فروشی ها و رستوران ها و به طورکلی در سایر کسب و کارهای دیگر می باشد. در تحقیق حاضر بر آن هستیم که با بررسی تحقیقات پیشین و همچنین تحقیقات اخیر سیر تحول میزان تاثیر قیمت گذاری اعداد خرده بر روی ادراک مصرف کنندگان و نحوه تغییر واکنش آنها به این شیوه قیمت گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.