مدیریت استراتژیک در صنعت توریسم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت استراتژیک در صنعت توریسم دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت استراتژیک در صنعت توریسم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت استراتژیک در صنعت توریسم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت استراتژیک در صنعت توریسم :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

صنعت سفر وگردشگری با درآمدی بالغ بر ۶.۵تریلیون دلار درسطح جهانی، اکنون بخشی کاملا توسعه یافته و جدی درمنابع درآمد مستقیم و غیر مستقیم اقتصادی کشورهاست.گزارش موسسه تحقیقات آماری استاتیست، صنعت گردشگری و سفر با الحاقات آن همانند هتل ها و اقامتگاه ها و رستورانهای زنجیره ای و فروشگاه ها و مراکز خدمات مسافرتی، کسب و کار، اوقات فراغت و سرگرمی و فعالیت های مرتبط با تعطیلات و کمیین و صنعت گشت دریایی سالانه منبع مهمی از درآمد برای کشورهای مختلف با منابع درآمدی بالا هستند.میزان درآمد حاصل از این صنعت به قدر بالاست که حتی کشورهایی چون امارات و قطر ونیز عربستان سعودی با میلیاردها دلار درآمد حاصل از فروش نفت و نیز درآمد حاصل از گردشگری مذهبی و حج، هم اکنون بی فکر کسب درآمد بیشتر از این صنعت و ایجاد زیرساختها و تسهیلات مرتبط با آن برآمده و تلاش های گسترده ای را دراین زمینه طراحی و اجرا کرده است.طبق آمار موجود گردشگران کشورهای چین ،آلمان، آمریکا به عنوان ولخرج ترین گردشگران و مسافران جهان، تقریبا از بزرگترین منابع تولید درآمد درصنعت گردشگری هستند. از این رو صنعت گردشگری در سطح جهانی شاهد نوعی مسابقه و رقابت جهانی برای جذب گردشگر از این کشورهاست

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.