رابطه بازاریابی و توسعه صنعت گردشگری


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بازاریابی و توسعه صنعت گردشگری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بازاریابی و توسعه صنعت گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بازاریابی و توسعه صنعت گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بازاریابی و توسعه صنعت گردشگری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

بازاریابی فرآیندی است اجتماعی و مدیریت فنی، که طی آن افراد و گروه ها نیامندیهایشان را از طریق مبادله کالاها وخدمات با یکدیگر برآورده میسازند از این رو تمامی امور مربوط به توسعه گردشگری بایستی با بازاریابی توأم و یکپارچه باشند. زیرا بازاریابی یک فرایند مدیریتی است. علی رغم توانمندی های موجود در کشور در زمنیه گردشگری، تاکنون ایران نتوانسته به جایگاه شایسته ای در این صنعت دست یابد. در این پژوهش بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای رواننگاری بخش بندی می شود. کار تهیه یک برنامه موفق بازار یابی با تجزیه و تحلیل عوامل محیطی شروع می شود و باید به عوامل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی نیز توجه کرد . در این راه باید روند بازار و روند رقابت راتجزیه و تحلیل نمود. در برنامه بازار یابی شیوه بخش بندی بازار ، هدفهای کوتاه مدت و استراتژیک و سرانجام برنامه های عملی برای تأمین هدف های مورد نظر مشخص می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.