ارزشیابی اثر بخشی برنامه های سلامت در مدارس ابتدایی شهر امل


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی اثر بخشی برنامه های سلامت در مدارس ابتدایی شهر امل دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی اثر بخشی برنامه های سلامت در مدارس ابتدایی شهر امل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی اثر بخشی برنامه های سلامت در مدارس ابتدایی شهر امل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی اثر بخشی برنامه های سلامت در مدارس ابتدایی شهر امل :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به ارزشیابی اثر بخشی برنامه های سلامت درمدارس ابتدایی شهر آمل می پردازد و اهداف جزئی تحقیق بررسی سطح واکنش دانش آموزان نسبت به برنامه های سلامت مدارس، بررسی سطح یادگیری دانش آموزان نسبت به برنامه های سلامت مدارس، بررسی سطح تغییر رفتار دانش آموزان نسبت به برنامه های سلامت مدارس، بررسی سطح نتایج حاصل از اجرای برنامه های سلامت مدارس در دانش اموزان و تعیین رتبه هریک از مولفه ها در اجرای برنامه سلامت مدارس نیز مورد نظر پژوهشگر است. مواد و روش ها توصیفی از نوع زمینه یابی است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه معلمان بهداشت مدارس امل می باشد که تعداد آنها ۱۱۲ نفر می باشد. براساس جدول کرجسی و مورگان ۸۸ نفر به شیوه تصادفی طبقه ای به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار این تحقیق محقق ساخته ۲۰ سوالی با طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده شده است. روایی ان صوری و محتوایی و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ۰/۸۵ محاسبه شده است و جهت تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار SPSS از طریق روش های آماری توصیفی و استنباطی آزمون تی مستقل و فریدمن محاسبه شده است. سوال اول، دوم ،سوم وچهارم پژوهش نشان داد دانش آموزان نسبت به برنامه های سلامت مدارس از وضعیت مطلوبی برخوردارند. در نهایت یافته ها در زمینه سوال پنجم پژوهش نشان داد سطح واکنش در رتبه اول، سطح نتایج در رتبه دوم، سطح یادگیری در رتبه سوم و تغییر رفتار در رتبه چهارم قرار دارد. بنابراین می توان گفت اولین و بالاترین سطحی که برنامه های بهداشت مدارس ایجاد می کنند واکنش نسبت به بهداشت می باشد و تغییر رفتاری کمترین سطح را دارد. استنتاج براساس نتایج پژوهش مربیان بهداشت در زمینه ارتقای سطح واکنش دانش آموزان نسبت به مسائل بهداشتی اموزش های لازم را ببینند تا بتوانند از شیوه هایی جهت آموزش استفاده کنند که واکنش دانش آموزان نسبت به مسائل بهداشتی را بالاتر ببرند. مربیان بهداشت در مدارس تلاش اصلی خود را بر ایجاد تغییر رفتار بهداشتی در دانش اموزان گذاشته و مساله تغییر رفتار را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.