تحقیق بررسی ضرایب بار لنگر و بلوک معادل تنش در آییننامههای مختلف
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحقیق بررسی ضرایب بار لنگر و بلوک معادل تنش در آییننامههای مختلف دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحقیق بررسی ضرایب بار لنگر و بلوک معادل تنش در آییننامههای مختلف کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق بررسی ضرایب بار لنگر و بلوک معادل تنش در آییننامههای مختلف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحقیق بررسی ضرایب بار لنگر و بلوک معادل تنش در آییننامههای مختلف :
یکی از مسایل مطرح در طراحی سازههای بتنی ، مدل کردن رفتار غیرخطی بتن برای ساده کردن روابط کاربردی در آییننامههای طراحی میباشد. در آنالیز و طراحی مقاطع تحت خمش نیز این مسأله وجود دارد که آییننامههای مختلف طراحی با توجه به نحوه اثر ضرایب اطمینان با روشهای مختلفی رفتار غیرخطی بتن فشاری را مدل کردهاند. در این مقاله ضرایب بار لنگر نهایی و بلوک معادل تنش در چند آییننامه تحت بررسی قرار گرفتهاست.
اگر خواننده محترم درس طراحی سازههای بتنی I را گذرانده باشدمیداند که برای آنالیز و طراحی مقاطع تحت خمش دو نمودار تنش و تغییر طول نسبی در مقطع مورد نیاز میباشد. همانطور که در شکل ۱ مشاهده میشود، دیاگرام تغییر طول نسبی در مقطع به صورت خطی و دیاگرام تنش در قسمت فشاری مقطع شبیه دیاگرام تنش – کرنش بتن میباشد. از آنجا که توزیع تنش در قسمت فشاری مقطع تابع مقاومت بتن است. جهت تعیین یک رابطه کلی برای مقاومت اسمی مقاطع خمشی لازم است جزئیات توزیع تنش به صورت پارامتری در نظر گرفته شوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.