مدیریت آموزشی از دیدگاه امیرالمؤمنین با رویکرد تربیتی و تکیهبر نهجالبلاغه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت آموزشی از دیدگاه امیرالمؤمنین با رویکرد تربیتی و تکیهبر نهجالبلاغه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت آموزشی از دیدگاه امیرالمؤمنین با رویکرد تربیتی و تکیهبر نهجالبلاغه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت آموزشی از دیدگاه امیرالمؤمنین با رویکرد تربیتی و تکیهبر نهجالبلاغه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت آموزشی از دیدگاه امیرالمؤمنین با رویکرد تربیتی و تکیهبر نهجالبلاغه :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
آموزشوپرورش برای بشر امری حیاتی است، با عنایت به نیاز بشر دراینباره و اینکه برای هر امری نیازمند قانون و برنامه هستیم این نگاشته برخی برنامههای اجرایی و دیدگاههای نظری درباره مدیریت آموزشی را با نگاهی به دیدگاههای حضرت علی عبهویژه کتاب شریف نهجالبلاغه، با استفاده از شیوه تحلیل محتوا و واژگان، تبیین نمود، برای این کار ابتدا موضوعات و سرفصلهای اصلی بحث با کمک علوم انسانی روزاستخراجشده سپس این سرفصلها، از کلام حضرت علی ع موردبررسی قرار گرفت، اهدافی مانند خداشناسی، خودشناسی، تصحیح روابط انسانی، اصلاح افراد، ایجادهماهنگی بین همهی منابع و فعالیتها، کارآمد بودن و داشتن تخصص موردنیاز و نیز شناخت برخی ویژگیها و تواناییهای لازم در مدیریت آموزشی، مانند دانش عمومی و تخصصی، داشتن تجربه کافی، اخلاق و رفتار مناسب؛ از موارد بهدستآمده در این تحقیقاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.