تأثیر حمایت سازمانی برمشتری مداری کارکنان مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجانشرقی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر حمایت سازمانی برمشتری مداری کارکنان مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجانشرقی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر حمایت سازمانی برمشتری مداری کارکنان مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجانشرقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر حمایت سازمانی برمشتری مداری کارکنان مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجانشرقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر حمایت سازمانی برمشتری مداری کارکنان مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجانشرقی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر حمایت سازمانی بر مشتری مداری کارکنان و نتایج روانی و رفتاری مورد نظر می باشد. هدف مرتبط با این تحقیق پی بردن به این مطلب است که آیا این روابط، الگوی مشابهی بین کارکنان با ویژگی های مختلف نشان می دهد یانه. روش تحقیق حاضر از نظر ماهیت از تحقیقهای توصیفی پیمایشی بوده و از نظر هدف در زمره نحقیقات کاربردی محسوب می گردد.جامعه آماری، کارکنان صف شعب بانک ملی استان آذربایجان شرقی هستند. حجم این افراد ۰۵۴ نفر بوده که با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه را برابر با ۷۴۲ نفر در نظر گرفته شده است. برای انتخاب اعضای نمونه تحقیقاتی، از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای و برای گردآوری دادهها از پرسشنامه استاندارد استفاده شده است. روایی و پایایی این پرسشنامه نیز پیش از توزیع نهایی مورد تایید واقع شد.در این پژوهش برای تجزیه و تحلیل دادههای گردآوری شده، از نرم افزار spss استفاده گردیده است. نتایج تحقیق گویای این می باشد که حمایت سازمانی بر مشتری مداری کارکنان تأثیرگذار است. در بین ابعاد حمایت سازمانی ۰ بعد آموزش، رهبری خدمتگذار، توانمندسازی و پاداشهای سازمان بر مشتری مداری تأثیرگذار بوده اما دو بعد حمایت سرپرست و تکنولوژی خدمات بر مشتری مداری تأثیرگذار نمیباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.