ارزیابی پیاده سازی و پذیرش بانکداری مجازی توسط مشتریان بانک ملت شهر زابل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی پیاده سازی و پذیرش بانکداری مجازی توسط مشتریان بانک ملت شهر زابل دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی پیاده سازی و پذیرش بانکداری مجازی توسط مشتریان بانک ملت شهر زابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی پیاده سازی و پذیرش بانکداری مجازی توسط مشتریان بانک ملت شهر زابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی پیاده سازی و پذیرش بانکداری مجازی توسط مشتریان بانک ملت شهر زابل :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف کلی این پژوهش ارزیابی پیاده سازی و پذیرش بانکداری مجازی توسط مشتریان بانک ملت شهر زابل است. روش تحقیق از لحاظ هدف، توسعه دانش کاربردی در یک زمینه خاص است. این پژوهش به قصد کاربرد نتایج یافته هایش در بانکهای دولتی و خصوصی جهت روی آوری و استفاده از بانکداری اینترنتی انجام می شود، و تلاشی برای پاسخ دادن به روابطی است که در دنیای واقعی وجود دارد. بنابراین تحقیق حاضر از لحاظ هدف، تحقیق کاربردی محسوب می شود. برای گرداوری اطلاعات از مطالعات کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است، پرسشنامه ای که در این تحقیق مورد استفاده واقع شد، پرسشنامه محقق ساخته و طیف لیکرتی می باشد که روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفته است، جامعه آماری این پژوهش مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت می باشد و برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده گردیده است. برای تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی و استنباطی با نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج نشان داد که همه مولفه های درک مفید بودن، ادراک سهولت استفاده، ادراک خودکارآمدی، ریسک ادراک شده و نیت استفاده تاثیر مثبت بر نیت رفتاری برای استفاده از بانکداری مجازی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.