ارایه الگوی راهبردی توسعه مناطق نمونه گردشگری (مطالعه موردی منطقه فریدن)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه الگوی راهبردی توسعه مناطق نمونه گردشگری (مطالعه موردی منطقه فریدن) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه الگوی راهبردی توسعه مناطق نمونه گردشگری (مطالعه موردی منطقه فریدن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه الگوی راهبردی توسعه مناطق نمونه گردشگری (مطالعه موردی منطقه فریدن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه الگوی راهبردی توسعه مناطق نمونه گردشگری (مطالعه موردی منطقه فریدن) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

امروزه یکی از راه های نجات شهرها و روستاها از فقر مهاجرت مشکلات اجتماعی و اقتصادی توسعه گردشگری در مناطق مستعد گردشگریشهری وروستایی می باشد . با توجه به این مهم پژوهش حاضر در پی شناسایی توان محیطی منطقه نمونه گردشگری فریدن و تدوین برنامهتوسعه استراتژیک گردشگری و ارایه الگوی راهبردی با استفاده از مجموعه عوامل درونی (قوت و ضعف) و مجموعه عوامل بیرونی (فرصتها و تهدید ها) و همچنین روش تصمیم گیری چند معیاره …. می باشد. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی- تحلیلی و از لحاظ ماهیتکاربردی –توسعه ای می باشد. با استفاده از پیمایش داده های حاصل از پرسشنامه و مطالعات میدانی به تعیین ابعاد چهار گانه تکنیک….پرداخته شد . نمونه گیری پژوهش نمونه گیری تصادفی ساده و جامعه اماری حدود ۳۲۰ نفر متشکل از کارشناسان و سرمایه گذاران صنعتتوریسم با سطح اطمینان ۹۵ درصد می باشد. با شناسایی تعداد قوتها و ضعفها در منطقه و ارزیابی صورت گرفته این پژوهش منجر به تدوینبرنامه توسعه گردشگری گردیده که می تواند راهگشایی برای اصلاح و بهبود وضعیت گردشگری این منطقه و در نتیجه مسیری برای دستیابی به توسعه پایدارمنطقه (اشتغال- برابری- پایداری محیط زیست) باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.