تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر شکل گیری ارزشی ویژه نام تجاری (مورد مطالعه : یخچال و تلویزیون)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر شکل گیری ارزشی ویژه نام تجاری (مورد مطالعه : یخچال و تلویزیون) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر شکل گیری ارزشی ویژه نام تجاری (مورد مطالعه : یخچال و تلویزیون)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر شکل گیری ارزشی ویژه نام تجاری (مورد مطالعه : یخچال و تلویزیون)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر شکل گیری ارزشی ویژه نام تجاری (مورد مطالعه : یخچال و تلویزیون) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از مقاله حاضر تحلیل مفهوم تصویر ذهنی کشور مبدا و بررسی تاثیر کشور صاحب نام تجاری بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری و مقایسه در بین دو محصول ال جی و سامسونگ است .روش تحقیق مورد استفاده پیمایشی و از شاخه همبستگی که برمبنای مدل مفهومی دو محصول تلویزیون و یخچال فریزر انتخاب گردیده و مورد بررسی قرار گرفت. روابط بین ساختارها برای هر نام تجاری جداگانه مطرح گردید و داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوری شد. هریک از ۴۰۰ نفر از پاسخ دهندگان ترکیب های مختلف برای هریک از دوطبقه محصول را ارزیابی کردند. فرضیه های تحقیق بااستفاده ار مدل سازی معادلات ساختاری در لیزرل بررسی شد. نتایج نشان داد که تصویر ذهنی کشور صاحب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری ، کیفیت ادراکی و آگاهی تاثیر مستقیم و معنادار اعمال می نماید. همچنین تاثیر وفاداری و کیفیت ادراکی بر ارزش ویژه نام تجاری نیز تایید شد. علاوه بر تایید تاثیر مستقیم و مثبت تصویر ذهنی کشور صاحب نام تجاری برارزشی ویژه نقش واسطه ای وفاداری ، کیفیت ادراکی و آگاهی دررابطه بین این دو متغیر نیز تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.