مدیریت برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت برند دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت برند :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

برند یکی از با ارزشمندترین دارایی های هر سازمان است که مدیریت مناسب آن می تواند راه را برای رسیدن به بسهم بیش تر بازار و سودآوری بیش تر در هر صنعتی هموار سازد. در این مقاله، ابتدا به مفاهیم نام تجاری یا برند ، مدیر برند و مدیریت برند پرداخته و سپس به اهمیت برند و مدیریت برند و نیز مشکلاتی که مدیران برند امروزه با آن درگیر هستند اشاره شده است. برند یا نام تجاری، یک نام، اصطلاح، علامت، نشان یا طرح یا ترکیبی از اینهاست که برای شناساندن کالاها یا خدمات فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایز کردن این کلاها و یا خدمات از کالاها یا خدمات رقبا به کار می رود. مدیریت برند، برنامه ی کاربردی تکنیک های بازاریابی یک محصول خاص، خط محصول و یا نام تجاری است، هدف از مدیریت برند، افزایش ارزش محصولات برای مشتریان و در نتیجه کسب حق امتیاز برای آن محصولات است. مدیریت برند در مجموع تلاش دارد تا با هدفگذاری، برنامهریزی، اجرا و کنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش کند و سپس در جهت حفظ و ارتقای ارزش آن بکوشد. البته مدیران برند در این راه با مشکلاتی چند روبرو هستند که عبارتست از آنکه تلاش آنها برای خلق و نگهداری برند فاقد برنامه ریزی های لازم بوده، به دلیلی عدم شناخت ویژگی های نام تجاری و عدم شناخت روش های صحیحی مدیریت برند نمیتوانند به صورت اثربخشی محصول را با نام تجاری پیوند بزنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.