بررسی مدل های صف، امتناع، پشیمانی و حفظ مشتریان پشیمان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدل های صف، امتناع، پشیمانی و حفظ مشتریان پشیمان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدل های صف، امتناع، پشیمانی و حفظ مشتریان پشیمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدل های صف، امتناع، پشیمانی و حفظ مشتریان پشیمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدل های صف، امتناع، پشیمانی و حفظ مشتریان پشیمان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق ارائه ی مرور مختصری بر ادبیات مسئله ی تحقیق است. مسأله پشیمانی و امتناع مشتریان از حضور در صف گاهاً بخاطر عدم صبر افراد در مواجه با صف های طولانی اتفاق می افتد و به علت اثرات منفی آن بر روند کار و درآمد سازمان ها مورد توجه قرار گرفته است زیرا در فضای رقابتی کنونی بین سازمان ها، حفظ مشتریان اهمیت زیادی دارد، بنابراین به کارگیری الگوهایی جهت قانع کردن افراد برای ماندن در صف اهمیت می یابد تا بتوان از آسیب های ناشی از اینگونه رفتار ها جلوگیری کرد در این تحقیق مدل های صف با یک یا چند خدمت دهنده و دارای ظرفیت محدود و یا نامحدود به همراه پشیمانی و امتناع مورد مطالعه قرار گرفتند و مدل با یک خدمت دهنده و ظرفیت محدود مورد بررسی قرار گرفت و با استفاده از مثالی عددی بیان شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.