بررسی رابطه بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی در بین دبیران دبیرستانهای دولتی شهرستان تبریز


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی در بین دبیران دبیرستانهای دولتی شهرستان تبریز دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی در بین دبیران دبیرستانهای دولتی شهرستان تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی در بین دبیران دبیرستانهای دولتی شهرستان تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی در بین دبیران دبیرستانهای دولتی شهرستان تبریز :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی در بین دبیران دبیرستانهای دولتی شهرستان تبریز میباشد. برای این منظور تعداد ۴۷ نفر از دبیران دبیرستانهای دولتی شهرستان تبریز به عنوان نمونه با روش هدفمند) انتخاب گردیدند. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی و برای جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه استاندارد اسپریترز ) ۱۹۹۵ به منظور بررسی توانمندسازی و جهت ارزیابی یادگیری سازمان از پرسشنامه شفی ) ۱۳۸۵ ( استفاده شد. پایایی این ابزارها نیزتوسط محقق در سطح قابل قبول از طریق آزمون کرونباخ بهدست آمد. بهمنظور تجزیه و تحلیل یافتههای پژوهش از روشهایآمار توصیفی: مانند جداول توزیع فراوانی و نمودارهای ستونی و همچنین میانگین انحراف معیار و واریانس استفاده شده و از آمار استنباطی : آزمونهای همبستگی پیرسون و آزمون تی مستقل آزمون آنالیز واریانس و آزمون تعقیبی توکی جهت آزمون فرضیه ها استفاده گردیده است و سطح معنیداری قابل پذیرش آن پژوهش در سطح۰/۰۵ می باشد برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از بسته نرم افزاری SPSS نسخه ۱۵ استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی در بین دبیران دبیرستانهای دولتی شهرستان تبریز رابطه معنادار وجود دارد. بین احساس معنیداری در شغل ویادگیری سازمانی رابطه معنادار وجود دارد. بین احساس شایستگی در شغل و یادگیری سازمانی در کارکنان رابطه معنادار وجود دارد. بین احساس داشتن حق انتخاب در امور مشاغل و یادگیری سازمانی رابطه معنادار وجود دارد. بین احساس موثر بودن شغل و یادگیری سازمانی رابطه معنادار وجود دارد. بین احساس اعتماد به همکاران و یادگیری سازمانی رابطه معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.