بررسی میزان تاثیر اخلاق حرفه ای بر عملکرد فروش نمایندگی های بیمه آسیا (مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه آسیا در شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیر اخلاق حرفه ای بر عملکرد فروش نمایندگی های بیمه آسیا (مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه آسیا در شهر اصفهان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیر اخلاق حرفه ای بر عملکرد فروش نمایندگی های بیمه آسیا (مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه آسیا در شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر اخلاق حرفه ای بر عملکرد فروش نمایندگی های بیمه آسیا (مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه آسیا در شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیر اخلاق حرفه ای بر عملکرد فروش نمایندگی های بیمه آسیا (مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه آسیا در شهر اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

فروشندگان، مسئولیت اصلی فروش و سودآوری در سازمان را بر عهده دارند و فشارهای زیادی بر آن ها وارد می شود. این فشارها می توانند موجب بی توجهی آن ها به بسیاری از اصول اخلاقی شوند. اما مسأله مهم، تأثیر این رفتارهای غیراخلاقی بر روابط بلندمدت مشتری و سازمان می باشد. از اینروتحقیق حاضر درصدد است تا تاثیر اخلاق حرفه ای بر عملکرد فروش نمایندگی های بیمه آسیا را مورد مطالعه و بررسی قرار دهد و آن ها رادر قالب یک الگوی مفهومی بازنمایی وسنجش نماید. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی است و از نظر نحوه اجرا توصیفی-پیمایشی با رویکرد همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل ۲۳۰نفر از کارکنان و مدیران فروش و بازاریابی نمایندگی های بیمه آسیا در شهر اصفهان می باشد. که به دلیل محدود بودن جامعه آماری (۲۳۰ نفر)، کل جامعه آماری مورد بررسی قرارگرفته و نیازی به نمونه آماری نمی باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسش نامه محقق ساخته باتعداد ۲۸سوال می باشد. که روایی آن با استفاده از تحلیل عاملی تأئیدی و پایایی آن از طریق شاخص آلفای کرونباخ معادل ۸۷% به دست آمد. که شامل مشخصات فردی و سوال های اصلی و تخصصی ویژه ی بررسی فرضیه های تحقیق بود استفاده شده است. از۲۳۰پرسش نامه توزیع شده ۲۰۸پرسش نامه(با نرخ بازگشت ۹۰%) بازگشت داده شد. اطلاعات جمع آوری شده بوسیله نرم افزار SPSS و AMOS از طریق آزمون های آماری در دو سطح توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر اساس نتایج به دست آمده تمامی فرضیه های پژوهش مورد تأیید قرار گرفت. نتایج این تحقیق نشان داد که فرضیه چهارم (اخلاق حرفه ای <— عملکرد فروش) با ضریب مسیر ۰/۶۸۱ دارای بیشترین اهمیت است و فرضیه سوم(ضوابط و ارزش های جامعه —> اخلاق حرفه ای) با ضریب مسیر ۰/۱۲۴دارای کمترین اهمیت می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.