بررسی بازاریابی در حوزه های مدیریتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی بازاریابی در حوزه های مدیریتی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی بازاریابی در حوزه های مدیریتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی بازاریابی در حوزه های مدیریتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی بازاریابی در حوزه های مدیریتی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر در راستای بهبود وضعیت حوزه های مدیریتی کشور و در حوزه بین المللی و ارزی، بازاریابی در این رشته ها به عنوان یک عامل مؤثر مورد توجه قرار گرفته تا یک بررسی بازاریابی برای سنجش آن در حوزه های مدیریتی کشور توسعه داده شود. سپس به تعریفبنیادین کلی این متغیر موجود در حوزه های پرکاربرد و مهم پرداخته و محتویات، کارکرد،ارکان، تفاوت ها با دیگر مباحث مرتبط، انواع ،کاربرد در صنعت بیمه، صنعت بانکداری، فروشگاه ها،بنگاه های اقتصادی بی رونق و نکات کلیدی آن می پردازد. که نشان دهنده ابعاد بازاریابی با رویکرد ذینفع محور است. موفقیت در فضای رقابتی موجود مستلزم این است که بیش از پیش به رویکردها، طرح ها و برنامه های بازاریابی روی بیاورند . زیربنای بازاریابی در هر کسب و کاری میزان باور و توجه مدیریت آن به مقوله بازارگرایی به شمار می رود . بر این اساس در این مطالعه مفهوم بازاریابی مورد بررسی نظری و تحقیقاتی قرار گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.