نقش هوش کسب و کار BI در استقرار نظام راهبری شرکتی اثربخش


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش هوش کسب و کار BI در استقرار نظام راهبری شرکتی اثربخش دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش هوش کسب و کار BI در استقرار نظام راهبری شرکتی اثربخش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش هوش کسب و کار BI در استقرار نظام راهبری شرکتی اثربخش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش هوش کسب و کار BI در استقرار نظام راهبری شرکتی اثربخش :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر استقرار نظام راهبری شرکتی اثربخش به یک موضوع مهم در شرکتها مبدل شده است. مهمترین مکانیزم راهبری شرکتی هیئت مدیره است . هیئت مدیره شرکت میتواند با بکارگیری ابزارها،مکانیسمها و سیاستهای بجا و مناسب از طریق تجزیه و تحلیل صحیح، به موقع، مرتبط، خلاصه و آسان دادهها و اطلاعات، تصمیمات مطلوب و درستی اتخاذ کرده و نسبت به استقرار نظام راهبری شرکتی اثربخش اقدامنماید. یکی از این مکانیسمها و ابزارها، استقرار کمیته حسابرسی و استفاده از خدمات حسابرسان داخلی برای مدیریت ریسک است. امروزه مدیریت ریسک بنگاه به عنوان یک ابزار هوشمند مدیریتی و محرک اقتصادی مهممورد توجه صاحبان سرمایه، مدیران سازمانها، شرکتها و تصمیم گیرندگان قرار گرفته است. طبق قانون ساربینز آکسلیSOX2002 و قانون جدید بورس اوراق بهادار نیویورک، اعضای کمیته حسابرسی باید ازدانش مالی برخوردار باشند و کمیته حسابرسی را ملزم به بحث، بررسی و ارزیابی ریسک شرکت کرده و همچنین طبق منشور کمیته حسابرسی سازمان بورس اوراق بهادار ایران هدف از تشکیل کمیته حسابرسی،کمک به ایفای مسئولیت نظارتی هیئت مدیره و بهبود آن جهت کسب اطمینان معقول از مواردی چون اثربخشی فرآیندهای نظام راهبری، مدیریت ریسک و کنترلهای داخلی میباشد. لذا اعضای کمیته حسابرسی علاوه بر دار ا بودن دانش مالی باید در زمینه های مختلف نظیر اقتصاد، صنعت، فناوری اطلاعاتIT قوانین و مقررات و منابع انسانی از دانش کافی برخوردار باشند. امروزه حجم بالای اطلاعات بدست آمده از طریق کامپیوتر به نحو مطلوبی قابل تحلیل نبوده و مشکلات فراوانی را برای حسابرسان داخلی در راستای کمک به هیئت مدیره ایجاد کرده، که این امر آنها را در تصمیمگیریها و انجام وظایف محوله با مشکل مواجه ساخته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.