عوامل موثربرکارآمدی روابط بنگاه مشتری درعرصه تجارت الکترونیک مطالعه موردی: شهرستان قروه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثربرکارآمدی روابط بنگاه مشتری درعرصه تجارت الکترونیک مطالعه موردی: شهرستان قروه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثربرکارآمدی روابط بنگاه مشتری درعرصه تجارت الکترونیک مطالعه موردی: شهرستان قروه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثربرکارآمدی روابط بنگاه مشتری درعرصه تجارت الکترونیک مطالعه موردی: شهرستان قروه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثربرکارآمدی روابط بنگاه مشتری درعرصه تجارت الکترونیک مطالعه موردی: شهرستان قروه :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به رقابت شدیدی که بر جذب مشتری از کانال های گوناگونی چون بازار، اینترنت و دیگر رسانه های اطلاع رسانی وجود دارد نیاز بنگاه های تولیدی به رویکردهایی در جهت افزایش توانمندی و رقابت پذیری در این عرصه گسترده که روز به روز بر تنوع محصولاتو ارتقای نیازهای مشتری افزوده می شود بر کسی پوشیده نیست. از این رو هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی عوامل موثر بر کارآمدیروابط بنگاه- مشتری در عرصه تجارت الکترونیک در شهرستان قروه می باشد. جامعه آماری در پژوهش حاضر بنگاه های اقتصادی شهرستان قروه می باشد) ۱۲۰ بنگاه اقتصادی و ۲۴۰ کارمند(، که با توجه به جدول مورگان نمونه آماری پژوهش حاضر تعداد ۹۲ مدیر و ۱۴۸ نفر کارمند می باشد. جهت سنجش متغیرها از دو پرسشنامه استفاده شد که روایی پرسشنامه، با نظرخواهی از استاد راهنما، متخصصان و کارشناسانخبره، تأیید و برای تعیین پایایی پرسشنامه نیز، از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید، ضریب آلفای کرونباخ ۸۸۲ / ۰ محاسبه گریده که نشاناز پایایی پرسشنامه ها دارد، در پژوهش حاضر از آمار توصیفی مانند جداول فراوانی و میانگین و نمودارها و نیز آمار استنباطی جهت آزمون فرضیات استفاده شده است، و برای تجزیه و تحلیل داده ها در ابتدا با تعیین الفای کرونباخ دو پرسشنامه مورد بررسی به صورت کلی وهمچنین آلفای کرونباخ داخلی بین مولفه های پرسشنامه صلاحیت پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفته و در مرحله دوم با تست فرض نرمالبودن توسط آزمون اسمیرنوف کلوموگروف نرمال بودن ازمون بررسی و در نهایت با مشخص کردن استفاده از ازمونهای پارامتریک و ناپارامتریک که در اینجا با توجه به رد شدن فرض نرمال بودن ازمون اسپیرمن و کندال مورد بررسی قرار گرفت و جهت بدست آوردن ساختار داده از داده لگاریم به روش LN و باکس-کاکس به عمل آمد که نتیجه از عدم توانایی داده ها جهت نرمال بودن حاکی می باشد فلذا جهت تعیین ساختار از مدلسازی معادلات ساختاری به روش حداقل مربعات با استفاده از نرم افزار PLS استفاده گردید.بررسی نتایج حاصل از آزمون نشان داد که بین عوامل موثر بر کارآمدی روابط بنگاه- مشتری در عرصه تجارت الکترونیک در شهرستان قروه رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.