بررسی تاثیرآمیخته های بازاریابی در نسل جدید ارتباطات بر رفتار مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرآمیخته های بازاریابی در نسل جدید ارتباطات بر رفتار مصرف کنندگان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرآمیخته های بازاریابی در نسل جدید ارتباطات بر رفتار مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرآمیخته های بازاریابی در نسل جدید ارتباطات بر رفتار مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرآمیخته های بازاریابی در نسل جدید ارتباطات بر رفتار مصرف کنندگان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

فناوری های ارتباطی، فراتر از تصور ما در حال پیشرفت هستند. ورود اینترنت، عرصه ارتباطات را دچار تحول شگرفی کرد، ولی ورود وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی، این تحولات را وارد مرحله جدیدی ساخت. گسترش شبکه های اجتماعی همچونفیس بوک و آمیخته شدن آن با زندگی قشر مهمی از جامعه، یعنی جوانان، آثار و پی آمدهای این شبکه را بیش از پیش مهم می کند. پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر آمیخته های بازاریابی در نسل جدید ارتباطات بر رفتار مصرف کنندگان انجام گرفته است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشجویان رشته های علوم کامپیوتردانشگاه آزاد اسلامی مشهد که عضو شبکههای اجتماعی هستند،که تعداد آنها ۹۸۳ نفر می باشد. روش نمونه گیری تصادفی ساده در نظر گرفته شد. و هر دانشجویان رشته های علوم کامپیوتردانشگاه آزاد اسلامی مشهد یک واحد نمونه در نظر گرفته شد. در این تحقیق برای پاسخ به فرضیه های پژوهش از پرسشنامه محقق ساخته و بر اساس مدل بازاریابی p 4 استفاده گردید. و روایی آن توسط اساتید محترم تائید شد)روایی صوری(. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ۰/۸۹۰۹ بدست آمد. ضمناٌ نتایج حاصل از آزمونکولوموگروف اسمیرنف نشان داد که همه متغیر های تحت بررسی نرمال می باشند. اطلاعات حاصل از پرسشنامه ها با استفاده از آزمون های آماری t ی یک نمونه ای تحلیل شد. نتایج پژوهش نشان داد که در مجموع عضویت در شبکه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان، )افزایش دانش مشتری نسبت به محصول، افزایش دانش مشتری نسبت به قیمت، افزایش دانش مشتری نسبت به مکان، افزایش دانش مشتری نسبت به ترفیع( موثر می باشد. ) p<0.05

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.