تحلیل محتوای کتاب هدیههای آسمان پایه ششم ابتدایی از منظر فعال وغیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال۱۳۹۴-۹۵
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل محتوای کتاب هدیههای آسمان پایه ششم ابتدایی از منظر فعال وغیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال۱۳۹۴-۹۵ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل محتوای کتاب هدیههای آسمان پایه ششم ابتدایی از منظر فعال وغیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال۱۳۹۴-۹۵ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتاب هدیههای آسمان پایه ششم ابتدایی از منظر فعال وغیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال۱۳۹۴-۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل محتوای کتاب هدیههای آسمان پایه ششم ابتدایی از منظر فعال وغیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال۱۳۹۴-۹۵ :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
هدف از این پژوهش ، تحلیل محتوای کتاب هدیههای آسمان پایه ششم (متن و نوشتههای کتاب) از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی-۹۵ ۱۳۹۴ می باشد . تدوین و تألیف کتابهای درسی باید به شیوهای تنظیم و سازماندهی شود که به جای انتقال دانش و معلومات به ذهن دانشآموزان، آنها را در جریان یادگیری فعال کند . هدف کلی این پژوهش در صدد این است که محتوای کتاب هدیههای آسمان پایه ششم ابتدایی براساس میزان به کارگیری شیوه ارائه فعال در محتوای کتاب به روش ویلیام رومی و فراهم آوردن اطلاعات و ارائه پیشنهادهایی برای برنامهریزان به منظور بهبود و اصلاح این کتاب را تحلیل کند. نتایج بدست آمده از این پژوهش نشان میدهد که متن کتاب درسی هدیههای آسمان بیشتر به بیان حقایق و ارائه اطلاعات میپردازد و غیر پویا است ضریب درگیری با متن کتاب هدیههای آسمان۰/۲۷ می باشد بنابراین متن کتاب هدیههای آسمان پایه ششم ابتدایی به روش غیر فعال تدوین شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.