مقاله اثربخشی مشاوره گروهی به شیوه REBT بر خودپنداره و افت تحصیلی دانشجویان دختر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثربخشی مشاوره گروهی به شیوه REBT بر خودپنداره و افت تحصیلی دانشجویان دختر دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثربخشی مشاوره گروهی به شیوه REBT بر خودپنداره و افت تحصیلی دانشجویان دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی مشاوره گروهی به شیوه REBT بر خودپنداره و افت تحصیلی دانشجویان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثربخشی مشاوره گروهی به شیوه REBT بر خودپنداره و افت تحصیلی دانشجویان دختر :

مقاله اثربخشی مشاوره گروهی به شیوه REBT بر خودپنداره و افت تحصیلی دانشجویان دختر که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در (روان شناسی اجتماعی (یافته های نو در روان شناسی از صفحه ۸۱ تا ۹۶ منتشر شده است.
نام: اثربخشی مشاوره گروهی به شیوه REBT بر خودپنداره و افت تحصیلی دانشجویان دختر
این مقاله دارای ۱۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مشاوره گروهی
مقاله رویکرد عقلانی
مقاله عاطفی و رفتاری
مقاله خودپنداره
مقاله افت تحصیلی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد رفتاری – عقلانی و عاطفی آلبرت الیس بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشجویان اجرا شد.
جامعه مورد مطالعه شامل کلیه دانشجویان دختر مشروط شده در دو ترم متوالی (سال تحصیلی ۸۹-۸۸) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بود. ۳۲ نفر از جامعه مورد مطالعه به شیوه تصادفی ساده انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه ۱۶ نفره آزمایشی و گواه گمارده شدند. ابزار پژوهش شامل آزمون خودپنداره راجرز بود که دارای دو فرم الف و ب می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل واریانس چند متغیر (مانوا) تحلیل واریانس تک متغیره انجام شد.
یافته های حاصل از آزمایش فرضیه ها نشان داد که خودپنداره مثبت و پیشرفت تحصیلی (معدل) پس از مداخله با مشاوره گروهی بر اساس REBT در گروه آزمایشی نسبت به گروه گواه افزایش معنی دار یافته است که بیانگر تاثیر مثبت مشاوره گروهی به شیوه REBT بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی می باشد. نتایج حاصل از پژوهش حاضر با یافته های پژوهش های قبلی مبنی بر اثربخشی مشاوره گروهی به شیوه رفتاری – عقلانی و عاطفی همسو می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.