مقاله مدیریت استراتژیک بازاریابی؛ پایه ریزی برای آینده


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت استراتژیک بازاریابی؛ پایه ریزی برای آینده دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت استراتژیک بازاریابی؛ پایه ریزی برای آینده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت استراتژیک بازاریابی؛ پایه ریزی برای آینده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت استراتژیک بازاریابی؛ پایه ریزی برای آینده :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
این مقاله سعی بر این دارد تا افراد و شرکتها را بیشتر با مفاهیم مدیریت استراتژیک بازازیابی به عنوان برنامه ای برای تجارت آشنا کند. ابتدا معرفی کوتاهی از مدیریت استراتژیک بازاریابی و استراتژی های رقابتی ارائه شده که خوانندگان می توانند پایه های یک برنامه ریزی بازاریابی را بیاموزند و اینکه چرا به آن نیاز دارند، سپس ابعاد، مراحل، اهداف و موانع مدیریت استراتژیک بیان شده است. در آخر علاوه بر تحلیلSWOT راهکارهایی جهت بهتر شدن این تحلیل برای مدیریت استراتژیک بازاریابی ارائه داده شده ونشان می دهد که چگونه یک تحلیل می تواند برای تشکیل یک برنامه استراتژیک بازاریابی تاثیرگذار و سودده مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از راهکارهای مهم که یک شرکت را در دستیابی به اهداف در شرایط کنونی محیط یاری می رساند دنبال نمودن دیدگاهی استراتژیک در زمینه بازاریابی می باشد به عبارت دیگر موفقیت ما در سازمان در گرو اداره سازمان به عنوان یک کل و بخشهای مختلف آن، با رویکردی استراتژیک می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.