مقاله بررسی مشکلات مفهوم سازی علوم ریاضی در موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی گلستان با هدف ارزش آفرینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مشکلات مفهوم سازی علوم ریاضی در موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی گلستان با هدف ارزش آفرینی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مشکلات مفهوم سازی علوم ریاضی در موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی گلستان با هدف ارزش آفرینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مشکلات مفهوم سازی علوم ریاضی در موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی گلستان با هدف ارزش آفرینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مشکلات مفهوم سازی علوم ریاضی در موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی گلستان با هدف ارزش آفرینی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی مشکلات مفهوم سازی علوم ریاضی در موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی گلستان انجام شده است. که مساله اصلی تحقیق این است که چه عواملی بر مشکلات مفهوم سازی علوم ریاضی در موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی گلستان تاثیرگذار می باشند؟ بنابراین ۴ فرضیه که عبارتند از: میزان آشنایی اساتید ریاضی با روشهای نوین تدریس در مفهوم سازی علوم ریاضی تاثیر مستقیم دارد. ارزشیابی در حین و انتهای ترم در مفهوم سازی علوم ریاضی اثر مثبت دارد . میزان ساعات تدریس علوم ریاضی در مفهوم سازی علوم ریاضی تاثیر مستقیم دارد. انگیزش در دانشجویان جهت یادگیری ریاضی در مفهوم سازی علوم ریاضی تاثیر مستقیم دارد، تدوین گردید. جامعه آماری پژوهش شامل ۲۷۸۳ نفر از دانشجویان و اساتید موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی گلستان می باشند که با استفاده از جدول مورگان تعداد نمونه، ۳۳۸ نفر مشخص و به عنوان نمونه آماری با استفاده از شیوه های نمونه گیری تصادفی طبقه ای تعیین گردیدند. که در نهایت کل پرسشنامه ها بعد از بررسی و کدگذاری وارد محیط نرم افزار SPSS گردید که مراحل پردازش داده ها (توصیف و تجزیه و تحلیل) با توجه به اینکه داده ها در مقیاس فاصله ای می باشند با استفاده از آزمون آمار ناپارامتریک نتیجه گرفته شد که: میزان آشنایی اساتید ریاضی با روشهای نوین تدریس در مفهوم سازی علوم ریاضی تاثیر مستقیم دارد. ارزشیابی در حین و انتهای ترم در مفهوم سازی علوم ریاضی اثر مثبت دارد. میزان ساعات تدریس علوم ریاضی در مفهوم سازی علوم ریاضی تاثیر مستقیم دارد. انگیزش در دانشجویان جهت یادگیری ریاضی در مفهوم سازی علوم ریاضی تاثیر مستقیم ندارد. و در نهایت پیشنهاداتی جهت بر طرف نمودن مشکلات مفهوم سازی علوم ریاضی وایجاد ارزش، ارائه گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.