مقاله بررسی میزان تاثیر گذاری تبلیغات بر خرید مردم (مطالعه موردی ساکنان شهر بیرجند)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان تاثیر گذاری تبلیغات بر خرید مردم (مطالعه موردی ساکنان شهر بیرجند) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان تاثیر گذاری تبلیغات بر خرید مردم (مطالعه موردی ساکنان شهر بیرجند)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان تاثیر گذاری تبلیغات بر خرید مردم (مطالعه موردی ساکنان شهر بیرجند)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان تاثیر گذاری تبلیغات بر خرید مردم (مطالعه موردی ساکنان شهر بیرجند) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در فضای رقابتی عصر حاضر تبلیغات به منظور بازار یابی محصولات و تغییر نگرش مصرف کننده جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است بدین منظور هدف از تحقیق حاضر بررسی میزان تاثیرگذاری تبلیغات در خرید مردم شهر بیرجند(مرکز استان خراسان جنوبی) می باشد. روش استفاده در این تحقیق توصیفی-تحلیلی است, جامعه آماری این تحقیق مردم ساکن در شهر بیرجند می باشند که نمونه مورد بررسی بر اساس فرمول کوکران انتخاب تصادفی ۵۰ نفر از این ساکنان می باشد. روش جمع آوری اطلاعات به صورت کتابخانه ای و میدانی می باشد که به این منظور پرسشنامه ای شامل ۲۸ سوال تنظیم و سپس توزیع گردید. برای تایید روایی پرسشنامه از یک پیش آزمون استفاده شد و سپس با نظر اساتید و کارشناسان گویه ها اصلاح و تعدیل گردید و برای تایید پایایی از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شد که نتایج آزمون برای قسمت های مختلف پرسشنامه بین ۰/۷۳ تا ۰/۸۴ بود که نشان دهنده پایایی قابل قبولی می باشد. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش با کمک نرم افزار spss و با روش های آمار توصیفی, استنباطی و آزمون تی یک نمونه ای و آنالیز واریانس اندازه های صورت گرفته است. یافته ها نشان می دهد نگرش مردم به تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی مثبت , به تبلیغات رادیویی, پوستر, پیامکی, پست الکترونیک در حد متوسط و به تبلیغات وب سایتی منفی می باشد و در این میان تبلیغات مطبوعاتی بیشترین تاثیر و وب سایتی کمترین تاثیر را دارند. نتایج کلی حاکی از این است که بین نگرش مردم به انواع ابزارهای تبلیغاتی تفاوت معنا دار وجود دارد و نگرش به برخی از این ابزارها مثبت تر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.