مقاله بهینه سازی نیروهای آیردینامیک وارد بر خودرو تیبا و مقایسه آن با خودروهای داخلی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینه سازی نیروهای آیردینامیک وارد بر خودرو تیبا و مقایسه آن با خودروهای داخلی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی نیروهای آیردینامیک وارد بر خودرو تیبا و مقایسه آن با خودروهای داخلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی نیروهای آیردینامیک وارد بر خودرو تیبا و مقایسه آن با خودروهای داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی نیروهای آیردینامیک وارد بر خودرو تیبا و مقایسه آن با خودروهای داخلی :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
افزایش بی رویه قیمت سوخت و محدودیت منابع سوختهای فسیلی طی دهه های گذشته موجب شکل گرفتن یک تلاش جهانی برای اصلاح اقتصاد سوخت خودروها و کاهش درگ بدنه خودروها گردیده است که مهمترین عامل برای پیشرفتهای بدست آمده محسوب میشود. این روند به گونه ای بوده است که میتوان از یک مانع مربعی شکل در مقابل جریان با ضریب درگ تقریبی ۰۸ (خودروهای دهه ۱۹۳۰) تا بدنه های طراحی شده مدرن با ضریب درگ حدود ۰۱۴ نام برد. با توجه به این که هر موفقیتی که در طراحی آیرودینامیک بدنه خودروها صورت گیرد را میتوان به عنوان کمکی در جهت کاهش مصرف سوخت آن خودرو در طول مدت استفاده از آن به حساب آورد، لذا اصلاح اقتصاد سوخت خودروها را نیز میتوان در قالب یک طراحی موفق به وضوح مشاهده کرد. هر چند تمام هدف تکنولوژی ساخت خودرو آیرودینامیک نیست، اما سهم به سزائی از مصرف سوخت در سرعتهای بالا صرف غلبه بر مقاومت آیرودینامیک میگردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.