مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان به محصولات سازگار با محیط زیست و قصد خرید آنان در بخش محصولات مصرفی بی دوام (مطالعه موردی: شهرستان زنجان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان به محصولات سازگار با محیط زیست و قصد خرید آنان در بخش محصولات مصرفی بی دوام (مطالعه موردی: شهرستان زنجان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان به محصولات سازگار با محیط زیست و قصد خرید آنان در بخش محصولات مصرفی بی دوام (مطالعه موردی: شهرستان زنجان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان به محصولات سازگار با محیط زیست و قصد خرید آنان در بخش محصولات مصرفی بی دوام (مطالعه موردی: شهرستان زنجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان به محصولات سازگار با محیط زیست و قصد خرید آنان در بخش محصولات مصرفی بی دوام (مطالعه موردی: شهرستان زنجان) :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
با توجه به نگرانی جهانی نسبت به حفاظت از زمین و محیط زیست، پژوهش حاضر در زمینه ی بازاریابی سبز می باشد. هدف از این پژوهش بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی، ارتباطات شفاهی و رضایت بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به محصولات سازگار با محیط زیست و قصد خرید آنان به طور خاص در بخش کالاهای مصرفی بی دوام می باشد. جامعه ی آماری این پژوهش مردم شهر زنجان بودند که طبق فرمول کوکران نمونه ای مشتمل بر ۳۸۴ نفر بر اساس میزان دسترسی انتخاب شد. پس از تشریح مبانی نظری و پژوهشی مربوط به بازاریابی سبز، جمع آوری داده ها با استفاده از مصاحبه و توزیع پرسشنامه صورت گرفته و تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار آماری spss انجام شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که بین آمیخته ی بازاریابی، ارتباطات شفاهی و رضایت با نگرش مصرف کنندگان و قصد خرید آنان رابطه وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.