مقاله بررسی اثر مدل های مختلف ضریب رسانایی حرارتی بر افت فشار و انتقال حرارت جریان جابه جایی مغشوش نانوسیال در کانال افقی با سطح دندانه ای


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر مدل های مختلف ضریب رسانایی حرارتی بر افت فشار و انتقال حرارت جریان جابه جایی مغشوش نانوسیال در کانال افقی با سطح دندانه ای دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر مدل های مختلف ضریب رسانایی حرارتی بر افت فشار و انتقال حرارت جریان جابه جایی مغشوش نانوسیال در کانال افقی با سطح دندانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر مدل های مختلف ضریب رسانایی حرارتی بر افت فشار و انتقال حرارت جریان جابه جایی مغشوش نانوسیال در کانال افقی با سطح دندانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر مدل های مختلف ضریب رسانایی حرارتی بر افت فشار و انتقال حرارت جریان جابه جایی مغشوش نانوسیال در کانال افقی با سطح دندانه ای :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در این مقاله، اثر مدل های مختلف پیش بینی کننده ضریب رسانایی حرارتی بر میدان جریان و انتقال حرارت در جابه جایی اجباری جریان مغشوش نانوسیال در کانالی افقی با سطحی دندانه ای به صورت عددی بررسی شده است. برای تحلیل جابه جایی اجباری جریان مغشوش نانوسیال از روش k- و الگوریتم سیمپل استفاده شده است. مطالعه برای کسر حجمی ۰ تا ۰۴/۰ نانوذرات، عدد رینولدز ۲۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ انجام شده است. نتایج عددی نشان می دهد که برای همه ی مدل های هدایت حرارتی استفاده شده با افزایش کسرحجمی نانوذرات عدد ناسلت متوسط افزایش می یابد. همچنین همه ی مدل های انتخابی در این مطالعه نشان می دهند که برای یک کسر حجمی ثابت با افزایش عدد رینولدز نرخ حرارت منتقل شده بیشتر می شود. افت فشار جریان نانوسیال با افزایش عدد رینولدز و همچنین با افزایش کسرحجمی نانوذرات زیاد می شود. در کسر حجمی ثابت با زیاد شدن عدد رینولدز از ۲۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ ضریب اصطکاک تغییری محسوسی ندارد ولی با افزایش عدد رینولدز از ۴۰۰۰۰ به ۶۰۰۰۰ ضریب اصطکاک کاهش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.