مقاله نقش بازاریابی و گردشگری الکترونیک در توسعه گردشگری سلامت(مطالعه موردی : منطقه لاریجان)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش بازاریابی و گردشگری الکترونیک در توسعه گردشگری سلامت(مطالعه موردی : منطقه لاریجان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش بازاریابی و گردشگری الکترونیک در توسعه گردشگری سلامت(مطالعه موردی : منطقه لاریجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش بازاریابی و گردشگری الکترونیک در توسعه گردشگری سلامت(مطالعه موردی : منطقه لاریجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش بازاریابی و گردشگری الکترونیک در توسعه گردشگری سلامت(مطالعه موردی : منطقه لاریجان) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
توریسم سلامت یکی از سود آور ترین شاخه های گردشگری است که با رشد سریع تکنولوژی ، بازاریابی های الکترونیکی ، بازار های جدیدی در زمینه گردشگری فراهم آورده است ،استفاده از فناوری اطلاعات و بطور خاص از اینترنت و تجارت الکترونیک در معرفی جاذبه های گردشگری و درمانی و امکاناتی که مورد نیاز برای انجام هر گردشگر می باشد . تحقیق حاضر به دنبال این است که چرا منطقه لاریجان علارغم داشتن بیشترین چشمه های آب معدنی نتوانسته است خود را به عنوان یک قطب گردشگری سلامت مطرح کند.برای رسیدن به این موضوع از روش گرد آوری اطلاعات و اسناد و مدارک و مقالات مرتبط در این زمینه و با استفاده از رویکردی فراتحلیل به یافته های زیر دست پیدا کردیم ، که مهمترین عامل برای توسعه گردشگری سلامت در منطقه لاریجان نبود : زیر ساخت های ارتباطی شامل : آب و فاضلاب ، جاده ، اینترنت ، هتل ها و وجود وب سایتهای جامع گردشگری که گردشگر داخلیو خارجی با مراجعه به چنین سایتی می تواند تمام خدمات مربوط به سفر را دریافت کند، دیده شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.