مقاله بررسی تاثیر شخصیت و خوشنامی برند بر ابعاد ارزش ویژه برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر شخصیت و خوشنامی برند بر ابعاد ارزش ویژه برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر شخصیت و خوشنامی برند بر ابعاد ارزش ویژه برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر شخصیت و خوشنامی برند بر ابعاد ارزش ویژه برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر شخصیت و خوشنامی برند بر ابعاد ارزش ویژه برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
یکی از مفاهیم مهم بازاریابی که امروزه به طور گسترده توسط محققان و صاحبنظران بازاریابی موردبحث قرار می گیردارزش ویژه برند و عوامل تأثیرگذار بر آن است. در این پژوهش اثرگذاری شخصیت و خوشنامی برند بر ارزش ویژه برند براساس مدل چهار بعدی آکر موردبررسی قرارگرفته است. تحقیق حاضر ازنظر هدف، کاربردی و ازنظر ماهیت و روش،همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق، مصرف کنندگان محصولات بهداشتی در فروشگاه های زنجیرهای سطح شهرستانرشت است. نمونه آماری شامل ۳۸۴ آزمودنی بوده است. برای آزمون فرضیهها، از همبستگی و مدلیابی معادلات ساختاریاستفاده شد. نتایج تحقیق حاکی از تأثیر مثبت و مستقیم شخصیت و خوشنامی برند بر ابعاد چهارگانه ارزش ویژه برند بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.