مقاله تاملی جامعه شناختی بر موانع رشد صنعت گردشگری در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاملی جامعه شناختی بر موانع رشد صنعت گردشگری در ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاملی جامعه شناختی بر موانع رشد صنعت گردشگری در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاملی جامعه شناختی بر موانع رشد صنعت گردشگری در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاملی جامعه شناختی بر موانع رشد صنعت گردشگری در ایران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه گردشگری، بزرگترین و متنوع ترین صنعت دنیا به حساب می آید و توسعه آن به ویژه در کشورهایی که در پی دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این پژوهش به بررسی عوامل و موانع رشد صنعت گردشگری با وجود امکانات و توانایی های بالقوه موجود در ایران، می پردازد. روش مورد استفاده در این تحقیق، روش اسنادی است. از این رو در این روش با رجوع به منابع و مآخذ فارسی ولاتین مرتبط با موضوع، به توصیف و تحلیل موضوع پرداخته شده است. یافته های این پژوهش نشان می دهد که موانع دخیل در رشد صنعت گردشگری ایران هم موانع داخلی و هم موانع خارجی می باشد. که از موانع داخلی می توان به موانع زیربنایی، فرهنگی – اجتماعی و مدیریتی و ساختاری؛ و از موانع خارجی می توان به تحریم های اقتصادی و سیاسی علیه ایران، تبلیغات ضد ایرانی در شبکه های ماهواره ای و امنیت پایین منطقه خاورمیانه اشاره کرد. راهکاری که این پژو هش ارائه می دهد، در ابتدای امر تدوین مبانی نظری مناسب درمورد نحوه نگرش جامعه ایرانی به گردشگری است.و پس از وفاق نسبت به این موضوع، توسعه زیرساخت های فیزیکی و افزایش سرمایه گذاری بخشهای دولتی و خصوصی در این صنعت می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.