مقاله تبیین مشتری گرایی کارکنان خدماتی در هتل ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین مشتری گرایی کارکنان خدماتی در هتل ها دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین مشتری گرایی کارکنان خدماتی در هتل ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین مشتری گرایی کارکنان خدماتی در هتل ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین مشتری گرایی کارکنان خدماتی در هتل ها :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
در سازمانهای خدماتی غالباً کارکنان خط مقدم، ارایه دهنده خدمات بوده و اثر مهمی بر رضایت مشتری و کیفیت خدمات ارایه شده می گذارند. مشتری گرا بودن کارکنان سبب ارایه خدمات با کیفیت بهتر، رضایت بیشتر مشتری و در نهایت ایجاد رابطه ی بلندمدت بامشتریان می گردد. پس در این پژوهش به بررسی رابطه مشتری گرایی کارکنان در تماس مهمانان در صنعت هتلداری مهمان نوازی به عنوان یکی از صنایع خدماتی پرداخته شده است. روش تحقیق در این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از حیث روش توصیفی- همبستگی است. جامعهآماری این تحقیق مهمانان هتلهای دو ستاره به بالای استان خوزستان میباشد. ۴۸۳ پرسشنامه میان مهمانانهتل ها توزیع شده است. برای تعیین پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ و برای تجزیه و تحلیل دادهها، از تجزیه و تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است. یافتهها حاکی از آن است که ابعاد مهارت فنی، مهارت اجتماعی، انگیزش و اختیار ادراکی تصمیم گیری، تبیین کننده مشتری گرایی کارکنان خدماتی هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.