مقاله آموزش مبتنی بر کنجکاوی: رویکردی نوین در فرایند یاددهی- یادگیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آموزش مبتنی بر کنجکاوی: رویکردی نوین در فرایند یاددهی- یادگیری دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آموزش مبتنی بر کنجکاوی: رویکردی نوین در فرایند یاددهی- یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش مبتنی بر کنجکاوی: رویکردی نوین در فرایند یاددهی- یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آموزش مبتنی بر کنجکاوی: رویکردی نوین در فرایند یاددهی- یادگیری :
تعداد صفحات:۶
چکیده:
حس کنجکاوی در نهاد آدمی بوده ، هست و خواهد بود. میل به ارضای این حس موجب شده است که بشر به کشف مجهولات و در نتیجه پیشرفت های چشمگیر در تمامی زمینه های علمی دست یابد. از این رو مقاله درصدد است تا با استفاده از روش توصیفی – تحلیلی به تبیین کنجکاوی و ارائه آموزش مبتنی بر کنجکاوی بپردازد. یافته ها نشان می دهند که منجکاوی یکی از خصوصیات بارز و فراگیر افراد است که آنان را در جهت حقیقت جویی سوق می دهد بنابراین اگر تعلیم و تربیتی خلاق مدنظر باشد باید کنجکاوی دانش اموزان را افزایش داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.