مقاله ارتباط مهارت های شغلی و یادگیری سازمانی با زندگی کاری دبیران ورزش مدارس ابتدایی شهرستان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتباط مهارت های شغلی و یادگیری سازمانی با زندگی کاری دبیران ورزش مدارس ابتدایی شهرستان اصفهان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط مهارت های شغلی و یادگیری سازمانی با زندگی کاری دبیران ورزش مدارس ابتدایی شهرستان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط مهارت های شغلی و یادگیری سازمانی با زندگی کاری دبیران ورزش مدارس ابتدایی شهرستان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط مهارت های شغلی و یادگیری سازمانی با زندگی کاری دبیران ورزش مدارس ابتدایی شهرستان اصفهان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه بین مهارت های شغلی (فنی، ادراکی، سازمانی) و یادگیری سازمانی با کیفیت زندگی کاری دبیران ورزش مدارس ابتدایی شهرستان اصفهان انجام گرفت. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بوده و جامعه آماری شامل کلیه دبیران ورزش مقطع ابتدایی شهرستان اصفهان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ می باشد نمونه این پژوهش شامل ۱۵۱ نفر می باشد در این پژوهش از پرسشنامه استاندارد نیفه شامل پنج بعد (مهارت های فردی، مدل های ذهنی ، چشم انداز مشترک، یادگیری تیمی و تفکر سیستمی)، پرسشنامه ۲۶ سوالی کیفیت زندگی کاری whoqol-bref و پرسشنامه مهارت های شغلی از پرسشنامه مهارت های شغلی از پرسشنامه مهارت های شغلی از پرسشنامه مهارت های شغلی دبیران (فرهنگ، ۱۳۷۵) دارای ۳۰ سوال استفاده شده است. روایی پرسشنامه ها از نوع محتوایی و پایایی آنها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۷۸، ۰/۸۵، ۰/۸۷ برآورد گردید برای توصیف داده ها از فراوانی ، درصد، میانگین، انحراف معیار و برای تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون ، آزمون t مستقل و تحلیل واریانس یک طرفه (آزمونf) استفاده شده است. نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که بین ابعاد مهارت های شغلی (فنی، ادراکی و انسانی) با کیفیت زندگی کاری رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد. همچنین بین کیفیت زندگی کاری با ابعاد مهارت های فردی چشم انداز مشترک و تفکر سیستمی ارتباط مستقیم و معناداری وجود دارد . بین بعد مهارت فنی دبیران با ابعاد مدل های ذهنی و تفکر سیستمی بعد مهارت انسانی با مهارت فردی و مهارت ادراکی با ابعاد مدل های ذهنی و تفکر سیستمی هم ارتباط معنادار و مستقیمی مشاهده گردید. با توجه به نتایج به دست آمده بین مهارت فنی با مهارت های فردی ، چشم امداز مشترک و یادگیری تیمی ارتباط معناداری وجود نداشت. بین مهارت ادراکی با مدل های سازمانی چشم انداز مشترک و یادگیری تیمی ارتباط معناداری مشاهده نشد همچنین بین مهارت انسانی با مدل های ذهنی ، چشم انداز مشترک ، یادگیری تیمی و تفکر سیستمی نیز ارتباط معناداری وجود نداشت. نتایج تحقیق حاکی از آن است که (با توجه به آزمون t) میزان مهارت های شغلی و کیفیت کاری در دبیران زن و مرد یکسان می باشد. همچنین نتایج آزمون f نشاندهنده یکسانی مهارت های شغلی و کیفیت کاری با توجه به تحصیلات بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.