مقاله مطالعه تاثیر عوامل سازمانی برخشم مشتری موردمطالعه : بانکهای شهرایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تاثیر عوامل سازمانی برخشم مشتری موردمطالعه : بانکهای شهرایلام دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تاثیر عوامل سازمانی برخشم مشتری موردمطالعه : بانکهای شهرایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تاثیر عوامل سازمانی برخشم مشتری موردمطالعه : بانکهای شهرایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تاثیر عوامل سازمانی برخشم مشتری موردمطالعه : بانکهای شهرایلام :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر خشم مشتریان در بانک های شهر ایلام می باشد. تحقیق حاضر یک تحقیق توصیفی –پیمایشی و کابردی است. جامعه آماری شامل تمام مشتریان بانک های شهر ایلام هستند که تعداد آنها نامحدود است به همین دلیل از فرمول تعیین حجم نمونه جامعه نامحدود تعداد ۳۸۴ نفر برای نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات نیز یک پرسشنامه محقق ساخته است که روایی آن مورد تائید متخصصین و اساتید خبره قرار گرفت. و برای پایایی آن نیز از فرمول آلفای کرونباخ استفاده شده است. مقدار آلفای کرونباخ کل پرسشنامه ۰۹۱۴ بدست آمده که نشانگر پایایی بالای پرسشنامه می باشد. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات نیز از معادلات ساختاریافته با استفاده از نرم افزار لیزرل استفاده شده است. نتایج نشان می دهند که عوامل سازمانی بر روی خشم مشتریان تاثیرگذار است. همچنین مدیران، کارکنان و قوانین و مقررات بر خشم مشتریان از بانک تاثیرگذارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.