مقاله بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش آموزش مجازی از سوی کارآموزان(مرکز آموزش هتلداری و گردشگری فنی و حرفه ای اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش آموزش مجازی از سوی کارآموزان(مرکز آموزش هتلداری و گردشگری فنی و حرفه ای اصفهان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش آموزش مجازی از سوی کارآموزان(مرکز آموزش هتلداری و گردشگری فنی و حرفه ای اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش آموزش مجازی از سوی کارآموزان(مرکز آموزش هتلداری و گردشگری فنی و حرفه ای اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش آموزش مجازی از سوی کارآموزان(مرکز آموزش هتلداری و گردشگری فنی و حرفه ای اصفهان) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یکی از ابزارهای آموزش الکترونیک که توسط جهانیان مورد پذیرش قرار گرفته است آموزش مجازی می باشد. توسعه آموزشهای تخصصی و عمومی براساس فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث ظهور نوع دیگری از شاخه آموزش به نام آموزش مجازی است که خدمات و اطلاعات از طریق کانال توزیع الکترونیکی بدون وجود شعبه فیزیکی انجام می دهد. این دسته از آموزشها نیازی به حضور فیزیکی و مکانی آموزشگاه ندارد و تمامی امور سرویس دهی، آموزش و آزمون مورد درخواست از طریق سایت های اینترنتی انجام می گیرد. بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش آموزش مجاری باعث خواهد شد تا مسئولین ضمن شناسایی عوامل مرتبط با پذیرش آموزش مجازی نسبت به تقویت عوامل مذکور جهت ترغیب بیشتر افراد به خدمات آموزشی مجازی اقدام نموده و به این ترتیب استفاده از خدمات آموزش را توسعه دهند.هدف ازاین پژوهش تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش آموزشهای مجازی (سازمان آموزش فنی و حرفه ای) در کشور بوده است و بدین منظور مدل پذیرش فناوری به عنوان مدل اصلی در نظر گرفته شد و علاوه بر متغیرهای فواید ادراک شده و درک سهولت استفاده، اثر متغیرهای اعتماد، حمایت های دولت و تبلیغات نیز بررسی شد. پرسشنامه این پژوهش به صورت الکترونیکی طراحی شد و پایایی آن با آلفای کرونباخ حدود ۰/۸۸ تأیید گردید. جامعه آماری این پژوهش کارآموزان تحت پوشش آموزش مجازی مرکز هتلداری، گردشگری و فناوری اطلاعات بوده اند که در محدوده زمانی دو ماهه پرسشنامه خود رادریافت کرده و تکمیل نمودند.از نرم افزار SPSS برای تحلیل داده ها استفاده شد و پس از اطمینان از برازش مدل معادله ساختاری پژوهش، آزمون فرضیه ها انجام گرفت. یافته های حاصل از بررسی ۱۵۰ پرسشنامه نشان داد متغیرهای فواید ادراک شده و اعتماد بر پذیرش آموزش های مجازی تأثیر دارند درحالیکه اثر متغیرهای سهولت ادراک شده، حمایت دولت و تبلیغات بر پذیرش آموزش های مجازیتأیید نشد. همچنین اثر متغیر اعتماد بر فواید ادراک شده و سهولت استفاده نیز تأیید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.