مقاله بررسی علل شکست پره ردیف آخر توربین کمفشار نیروگاه بخار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی علل شکست پره ردیف آخر توربین کمفشار نیروگاه بخار دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی علل شکست پره ردیف آخر توربین کمفشار نیروگاه بخار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی علل شکست پره ردیف آخر توربین کمفشار نیروگاه بخار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی علل شکست پره ردیف آخر توربین کمفشار نیروگاه بخار :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
علل شکست پره های ردیف آخر توربین های بخار میتواند به دلیل ارتعاشات پره، تنش های استاتیکی و دینامیکی وارد شده بر پره،خوردگی، خستگی و غیره باشد. در این مقاله علل شکست پره ردیف آخر توربین کمفشار واحدهای ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه بخاراصفهان بررسی شده است. نتایج بررسی ها نشان میدهند که وجود ترک در اطراف کابل های نگهدارنده پره های ردیف آخر درتعمیرات اساسی واحدهای مختلف نیروگاه گزارش شده است. این ترکها در نواحی با سختی بیشتر به واسطه جوشکاری نامناسبدر اطراف کابلهای نگهدارنده پرهها بودهاند. همچنین عدم جوشکاری مناسب و وجود محیط شیمیایی نامناسب به دلیل سوراخشدن لوله های کندانسور و آلودگی آب سیکل و نیز نقصان در عمل نگهداری در هنگام توقف و راهاندازی واحد، محیط خورندهای راایجاد نموده که باعث شکست در پرهها شده است. همچنین تغییر بار واحد، توقف و راه اندازی های متعدد و بهره برداری در شرایطخارج از طراحی و افزایش دبی بخار در شرایط کاری مختلف نیروگاه باعث افزایش تنش های متناوب و خستگی در پره ها شده کهشکست پره را سرعت بخشیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.