مقاله بررسی نقش بازی های رایانه ای بر روی پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی پسر مدارس راهنمایی لارستان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش بازی های رایانه ای بر روی پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی پسر مدارس راهنمایی لارستان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش بازی های رایانه ای بر روی پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی پسر مدارس راهنمایی لارستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش بازی های رایانه ای بر روی پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی پسر مدارس راهنمایی لارستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش بازی های رایانه ای بر روی پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی پسر مدارس راهنمایی لارستان :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
پژوهش حاضر، بیشتر به هدف بررسی چگونگی رابطه بین بازیهای رایانه ایی و میزان پرخاشگری و نیز پیشرفتتحصیلی در دانش آموزان انجام گرفته است. تعداد واقعی مشاهدات در این پژوهش ۹۳ مورد می باشد که برای برخی ازفرضیه ها، با توجه به مقادیر مفقود، تعداد نمونه ها در هر گروه کاهش یافته است. با توجه به مدل پایایی آلفا کرونباخ،معلوم گردید که نمرات مقیاس اندازه گیری (۲۹ آیتم)، دارای استحکام درونی بالایی می باشند. نتایج نشان داد که ضمنبالاتر بودن میانگین نمرات پرخاشگری گروهی که بازیهای رایانه ایی بازی نمی کنند؛ با آزمون های پارامتریک t وناپارامتریک من- ویتنی ، اختلاف معنی داری بین دو گروه مورد مطالعه وجود ندارد. همچنین، جهت کشف تاثیر بازی های رایانه ای بر افت تحصیلی دانش آموزان؛ از آزمون کی دو و با توجه به نامتوازن بودن جدول داده، آزمون صحیحفیشر مورد استفاده قرار گرفته و رابطه معنی دار، حاصل گردید. علاوه بر این, در یک طرح تقریباً متوازن، با توجه به فرضیک دامنه, با دو آزمون پارامتریک و ناپارامتریک t , تفاوت معنی داری در میانگین نمرات پرخاشگری بین دو گروه ازخانواده ها با تعداد فرزندان متفاوت (شاخص میانه به عنوان نقطه تفکیک کننده دو گروه) مشاهده شد. ضمن اینکه بااستفاده از آزمون های مقاوم تساوی میانگین ها و تحلیل واریانس یک طرفه بین آزمودنها مشخص شد رابطه معنی داریبین میانگین های پرخاشگری در گروهها با فراوانی استفاده از تجهیزات کامپیوتری متفاوت وجود ندارد. ولی آزمونهای خطی و انحراف از خطی بودن تحلیل واریانس و نمودار میانگین ها، نشان دادند که برای مشاهدات مورد بررسی دروضع موجود؛ بین متغیر گروه بندی شده فاکتور و متغیر وابسته پرخاشگری، رابطه خطی معنی داری وجود داشته و به نظرمی رسد، انجام بازیهای رایانه ای متنوع، پرخاشگری را در دانش آموزان به میزان زیادی افزایش می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.