مقاله پیش بینی زورگویی و قربانی بودن، بر اساس متغیرهای پیوند با مدرسه و پیوند خانوادگی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیش بینی زورگویی و قربانی بودن، بر اساس متغیرهای پیوند با مدرسه و پیوند خانوادگی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش بینی زورگویی و قربانی بودن، بر اساس متغیرهای پیوند با مدرسه و پیوند خانوادگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش بینی زورگویی و قربانی بودن، بر اساس متغیرهای پیوند با مدرسه و پیوند خانوادگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش بینی زورگویی و قربانی بودن، بر اساس متغیرهای پیوند با مدرسه و پیوند خانوادگی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف: هدف اصلی از انجام پژوهش حاضر، پیش بینی کردن زورگویی و قربانی بودن بر اساس متغیرهای پیوند با مدرسه و پیوندخانوادگی در دانش آموزان پسر و دختر مقطع راهنمایی شهر شیراز بود. روش: بدین منظور، تعداد ۵۶۴ نفر از دانش آموزان دوره یراهنمایی تحصیلی شهر شیراز به روش خوشهای چندمرحلهای انتخاب شدند. آزمودنی های پژوهش، به مجموعه ای از ابزارهایپژوهشی شامل مقیاس زورگویی ایلینویز، مقیاس ارزیابی پیوند و سازگاری خانواده- ویرایش دوم، و مقیاس برداشت دانش آموز از پیوند با مدرسه، پاسخ دادند. یافته ها: نتایج تحلیل با استفاده از نرم افزار SPSS16 و تحلیل رگرسیون چندگانه به روش گام به گام با حضور ۲ متغیر پیوند خانوادگی و پیوند با مدرسه انجام شد. نتایج نشان دادند که متغیر پیوند با مدرسه با ضریب استاندارد بتا ۰/۳۷۲-، t=-9/28؛ و سطح اطمینان ۹۹ درصد (p<0/01) و متغیر پیوند خانوادگی، با ضریب استاندارد بتا ۰/۱۸۴-؛ t=4/59 و سطح اطمینان ۹۹ درصد (p<0/01) 22 درصد از واریانس زورگویی را پیش بینی کردند. همچنین مشخص شد که متغیر پیوند با مدرسه، با ضریب استاندارد بتا ۰/۳۱۰-؛ t=-7/313 و سطح اطمینان ۹۹ درصد (p<0/01) و متغیر پیوند خانوادگی، با ضریب استاندارد بتا ۰/۰۹۰-؛ t=-2/115 و سطح اطمینان ۹۵ درصد (p<0/05) 13 درصد از واریانس قربانی بودن را پیش بینی کردند نتیجه گیری: به طور کلی، نتایج پژوهش حاضر نشان داد که فقدان پیوند خانوادگی و پیوند با مدرسه می توانند زمینهی مناسبی برای بروز رفتارهای خشونت بار در مدرسه توسط دانش آموزان باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.