مقاله بررسی تأثیر انصاف قیمتی ادراک شده بر روی رفتار مصرف کنندگان وفاداری و رفتارهای شکایت آمیز


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر انصاف قیمتی ادراک شده بر روی رفتار مصرف کنندگان وفاداری و رفتارهای شکایت آمیز دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر انصاف قیمتی ادراک شده بر روی رفتار مصرف کنندگان وفاداری و رفتارهای شکایت آمیز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر انصاف قیمتی ادراک شده بر روی رفتار مصرف کنندگان وفاداری و رفتارهای شکایت آمیز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر انصاف قیمتی ادراک شده بر روی رفتار مصرف کنندگان وفاداری و رفتارهای شکایت آمیز :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
عوامل موثر بر انصاف قیمتی ۱ و تاثیر آن بر رفتار مصرفکننده جزو مسائل مهم در قیمتگذاری سازمانهاست که میتواند تاثیرات مهمی روی ادراک مصرفکنندگان نسبت به سازمان و در نتیجه حجمفروش و سودآوری آن داشته باشد. اما علی رغم این که انصاف قیمتی یکی از مسائل مهم در حو زه قیمت گذاری می باشد و تأثیر زیادی روی رفتار خرید مشتریان دارد، در مطالعات کمی به این موضوع پرداخته شده است. این مطالعه با هدف بررسی تأثیر انصاف قیمتی ادراک شده بر روی رفتار مصرف کنندگان انجام پذیرفته است. برای این منظوراز تحقیقات گذشته انجام شده در حوزه انصاف قیمتی ادراک شده برای ارائه فرضیات و ارائه مدل مفهومی استفاده شده است. جامعه آماری شامل دانشجویان ساکن در کوی دانشگاه تهران که به طور مکرر از حمل و نقل بین شهری استفاده می کنند، می باشد، داده های تحقیق از طریق پرسشنامه از طریق نمومه گیری تصادفی جمع آوری شده و به وسیله مدل معادلات ساختاری ۲(SEM) تجزیه و تحلیل گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و Lisrel استفاده شده است. فرضیه های تحقیق همگی تأیید شدند و به این نتیجه رسیده شد که مفهوم انصاف قیمتی ادراک شده بر روی رقتار مصرف کنندگان تآثیر کی گذارد، به گونه ای که انصاف قیمتی ادراک شده از قیمت تأثیر مثبت روی وفاداری مصرف کنندگان دارد و همچنین روی رفتارهای شکایت آمیز تأثیر منفی می گذارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.