مقاله توسعه پیچیدگی شناختی یادگیرندگان از طریق مدل تدریس مبتنی بر عمق دانش


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله توسعه پیچیدگی شناختی یادگیرندگان از طریق مدل تدریس مبتنی بر عمق دانش دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله توسعه پیچیدگی شناختی یادگیرندگان از طریق مدل تدریس مبتنی بر عمق دانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه پیچیدگی شناختی یادگیرندگان از طریق مدل تدریس مبتنی بر عمق دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله توسعه پیچیدگی شناختی یادگیرندگان از طریق مدل تدریس مبتنی بر عمق دانش :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر مدل تدریس مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس ریاضی پایه پنجم بود. در این پژوهش، از طرح شبه تجربی پیش ازمون، پس آزمون با گروه کنترل و ازمایش استفاده شد. حجم نمونه این پژوهش شامل ۴۶ نفر از دانش آموزان پسر پایه پنجم دبستان در شهر فامنین بود که با روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی انخاب شدند و ۲۳ نفر در گروه کنترل و ۲۳ نفر در گروه آزمایش قرار گرفتند. ابزار اندازه گیری، آزمون پیچیدگی شناختی درس ریاضی از هر دو گروه به عمل آمد. تدریس در گروه آزمایش با استفاده از مدل مبتنی بر عمق دانش به مدت ۴ ماه انجام شد و دانش آموزان گروه کنترل نیز در این مدت به روش معمول، آموزش دیدند. بعد از اجرای طرح نیز، پس آزمون پیجیدگی شناختی درس ریاضی به عمل آمد. نتایج تحلیل داده ها با استفاده از آزمون تحلیل کواریانس (ANCOVA) نشان داد که دو گروه، تفاوت معنی داری دارند که این تفاوت، نشان دهنده تأثیر مثبت مدل عمق دانش بر رشد پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس ریاضی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.