مقاله یک روش ترکیبی جدید برای بهبود قابلیت گذر از خطای توربین بادی DFIG
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله یک روش ترکیبی جدید برای بهبود قابلیت گذر از خطای توربین بادی DFIG دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله یک روش ترکیبی جدید برای بهبود قابلیت گذر از خطای توربین بادی DFIG کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله یک روش ترکیبی جدید برای بهبود قابلیت گذر از خطای توربین بادی DFIG،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله یک روش ترکیبی جدید برای بهبود قابلیت گذر از خطای توربین بادی DFIG :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
در این مقاله یک روش ترکیبی فعال – غیرفعال برای بهبود قابلیت گذر از خطای توربینهای بادی DFIG پیشنهاد شد ه است . اسا س روش پیشنهادی تغییر عملکرد کنترلی سیستم و استفاده هم زمان از مقاومتمیراکننده استاتور در زمان وقوع خطا میباشد. این روش نه تنها سبب میرایی سریع نوسانات جریان روتور و گشتاور الکترومکانیکی میشود بلکه بیشینه ولتاژ خاز ن ر ا نیز محدود میکند. نتایج شبیه سازی ب ا استفاد ه ا ز نرمافزار MATLAB/Simulink کارایی این روش در بهبود قابلیت گذر از خطای DFIG را تأیید مینماید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.