مقاله رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش و تاثیر هم زمان آنان بر مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش و تاثیر هم زمان آنان بر مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش و تاثیر هم زمان آنان بر مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش و تاثیر هم زمان آنان بر مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش و تاثیر هم زمان آنان بر مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
در پژوهش حاضر ارتباط بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش و اثرات هم زمان آن دو بر پیاه سازی مدیریت ارتباط با مشتری مورد بررسی قرار گرفته است. روش پژوهش از نوع توصیفی می باشد. یافته های پژوهش نشان می دهد که بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش ارتباط معناداری وجود دارد و تغییر در هر یک از این ها می تواند تأثیر بسزایی در اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری بگذارد. بنابرین این تحقیق درک صحیح از مفهوم CRM و تدوین صحیح و مناسب آن با تغییر و تحولات محیطی سازمانی و استراتژی رقابتی سازمان و نیز استفاده از مدیریت دانش به عنوان یکی از شاخص های تکنولوژی روز آمد و اثر بخش و فرهنگ های انعطاف پذیر و کارآفرین و تأثیر هم زمان آن دو باعث پیاده سازی موفق CRMدر سازمان و ایجاد ارزش افزوده برای مشتری و سازمان می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.