مقاله بررسی نقش عناصرنمادین درحس مکان محدوده تاریخی پنجشنبه بازار بابل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش عناصرنمادین درحس مکان محدوده تاریخی پنجشنبه بازار بابل دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش عناصرنمادین درحس مکان محدوده تاریخی پنجشنبه بازار بابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش عناصرنمادین درحس مکان محدوده تاریخی پنجشنبه بازار بابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش عناصرنمادین درحس مکان محدوده تاریخی پنجشنبه بازار بابل :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
حیات اجتماعی شهرازبرخورد انسان ها و روابطی ناشی میشود که درگذرزمان و ازطریق مردمانی که درآن فعالیت کرده و زیسته اند به وجود آمده است دراین راستا بازارها به عنوان هسته ی اولیه شکل گیری برخی شهرها مکانی برای تداوم خاطرات و افکارجمعی نسلها هستند که خاطرات جمعی و فضاهای تاریخی بخشی ازادراک جمعی است که حس مکان را شکل میدهد و حس مکان بصورت اگاهانه یا نااگاهانه درفرد بوجود می اید این مقاله تلاشی برای شناسایی عوامل موثربرحس مکان درمحدوده تاریخی شهربابل است بدین منظور ابتدا مفهوم حس مکان بررسی شده و سپس به تشریح پدیدارشناسی مکان پرداخته شده است دراین تحقیق که نوعا کیفی ست و برپارادایم ساختارگرایی استوار است جمع اوری اطلاعات اسنادی ازکتب و مشاهده غیرمشارکتی صورت پذیرفته است برای تحقیق پس ازتوضیحی درباب بازار و شهربابل با استفاده ازروش پیمایشی و مطالعات توصیفی – تاریخی شناسه های مهم تعریف کننده محدوده و ارتباط آنها با رویکردی پدیدارشناسانه مورد تحلیل قرارگرفته است دستاورد این مقاله شناسایی عناصرنمادین و دسته بندی عناصرثابت نیمه متحرک ومتحرک درمحدوده تاریخی شهربابل است که درپایان به بیان تاثیر این عناصر برایجادحس مکان پرداخته شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.