مقاله بررسی اثرات اعمال دمش و مکش مجزا و همزمان بر روی ضرایب آیرودینامیکی و جدایش جریان روی یک ایرفویل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثرات اعمال دمش و مکش مجزا و همزمان بر روی ضرایب آیرودینامیکی و جدایش جریان روی یک ایرفویل دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثرات اعمال دمش و مکش مجزا و همزمان بر روی ضرایب آیرودینامیکی و جدایش جریان روی یک ایرفویل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات اعمال دمش و مکش مجزا و همزمان بر روی ضرایب آیرودینامیکی و جدایش جریان روی یک ایرفویل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثرات اعمال دمش و مکش مجزا و همزمان بر روی ضرایب آیرودینامیکی و جدایش جریان روی یک ایرفویل :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در این مطالعه اثرات اعمال دمش و مکش مجزا و همزمان جت سیال به لایه مرزی حول ایرفویل NACA 2415 در زوایه حمله °۸ و عدد رینولدز ۱۰۵×۲ با استفاده از مدل نرم افزار فلوئنت مورد بررسی قرار گرفته است. یک شکاف در حالت مجزا و دو شکاف در حالت همزمان با عرض ۵/۲ درصد طول وتر ایرفویل در محل مختلف بر روی سطح بالایی ایرفویل ایجاد شده است. در هر موقعیت شکاف چهار نسبت سرعت ثابت و سه زاویه متفاوت برای اعمال جت کنترلی در نظر گرفته شده است. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که اعمال مکش و دمش مجزا و همزمان باعث به تعویق افتادن جدایش، افزایش ضریب لیفت و کاهش ضریب درگ می شود. در این بین مکش مجزا در نسبت سرعت و زاویه اعمال بالا بویژه در محل های نزدیک به لبه حمله نتایج بهتری ارائه می دهد. در مقابل دمش مجزا در نسبت سرعت و زاویه اعمال کوچکتر بخصوص در انتهای ایرفویل تأثیر بهتری دارد. در حالت همزمان نیز نتایج در شرایط مطلوب دمش و مکش مجزا و زمانی که ابتدا مکش و سپس دمش اعمال می شد، بهبود بیشتری داشت تا مواردی که حالت عکس آن در نظر گرفته می شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.