مقاله تأثیر نصب واحدهای کنار جاده‌ای بر زمان اعلان رخدادها در شبکه‌های خودرویی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر نصب واحدهای کنار جاده‌ای بر زمان اعلان رخدادها در شبکه‌های خودرویی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر نصب واحدهای کنار جاده‌ای بر زمان اعلان رخدادها در شبکه‌های خودرویی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر نصب واحدهای کنار جاده‌ای بر زمان اعلان رخدادها در شبکه‌های خودرویی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر نصب واحدهای کنار جاده‌ای بر زمان اعلان رخدادها در شبکه‌های خودرویی :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
ارتباطات در محیط خودرویی به کمک ارتباطات خودرو به خودرو صورت می‌گیرد. با توجه به چگالی پایین خودروهای تجهیز شده در محیط، در برخی از ناحیه‌ها امکان برقراری چنین ارتباطی مقدور نمی‌بادش. از این‌رو از عناصر دیگری تحت عنوان واحدهای کنار جاده‌ای RSUs در کنار خودروها به منظور بهبود همبندی محیط بهره می‌برند. از این واحدها و خودروها می‌توان در کنار هم به منظور ارسال و دریافت اطلاعات در محیط بهره چست. با توجه به هزینه‌های بالای نصب و نگهداری این واحدها در محیط، امکان پوشش کل محیط به کمک واحدهای کنار جاده‌ای میسر نمی‌باشد. لذا لازم است تا تعداد محدودی ازاین واحدها را در محیط خودرویی به شیوه مناسبی نصب نمود. نصب واحدها باید در ناحیه‌هایی صورت گیرد که سبب بهبود کارایی شبکه‌های خودرویی گردد و زمان کلی مورد نیاز جه اعلان رخدادهای پیش آمده در محیط به دیگر خودروها کمینه گردد.در این مقاله در ابتدا محیط مورد نظر به تعدادی ناحیه‌ی ناهمپوشان تقسیم می‌گردد. سپس با توجه به آنالیز داده‌های ترافیکی و نقشه‌ی محیط، اهمیت هر کدام از ناحیه‌ها جهت نصب واحدها کنار جاده‌ای تعیین می‌گردد . با در نظر گرفتن اولویت‌بندی ناحیه‌ها، واحدهای کنار جاده‌ای درناحیه‌های با اولویت‌های بالاتر نصب می‌گردند. روش مورد نظر با دیگر سیاست‌های در نظر گرفته شده جهت نصب واحدهای کنار جاده‌ای مورد مقایسه قرار گرفته است. نتایج حاصل از شبیه‌سازی بیانگر کارایی مطلوب روش موردنظر در مقایسه با دیگر روش‌های نصب واحدهای کنار جاده‌ای می‌باشد. این روش با نصب واحدهای کنار جاده‌ای در ناحیه‌های که دارای اهمیت بالاتری می‌باشند، سبب بهبود همبندی و کارایی شبکه خودرویی می‌شود به گونه‌ای که در این حالت با نصب تعداد محدودی واحد کنار جاده‌ای در محیط، زمان لازم جهت اعلان رخدادهای به وقوع پیوسته در محیط به دیگر خودروها با کاهش قابل قبولی مواجه می‌گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.