مقاله بررسی رضایت مندی مراجعین از خدمات ارائه شده در بنیاد شهید و امور ایثارگراناستان گیلان به روش پاراسورامان و مقایسه آن با سطح انتظار آنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رضایت مندی مراجعین از خدمات ارائه شده در بنیاد شهید و امور ایثارگراناستان گیلان به روش پاراسورامان و مقایسه آن با سطح انتظار آنان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رضایت مندی مراجعین از خدمات ارائه شده در بنیاد شهید و امور ایثارگراناستان گیلان به روش پاراسورامان و مقایسه آن با سطح انتظار آنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رضایت مندی مراجعین از خدمات ارائه شده در بنیاد شهید و امور ایثارگراناستان گیلان به روش پاراسورامان و مقایسه آن با سطح انتظار آنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رضایت مندی مراجعین از خدمات ارائه شده در بنیاد شهید و امور ایثارگراناستان گیلان به روش پاراسورامان و مقایسه آن با سطح انتظار آنان :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
رضایت خدمت گیرندگان در سنجش میزان اثر بخشی هر سازمان همواره مورد توجه خاص کارشناسان بوده است و بررسی این موضوع در بنیاد شهید و امور ایثارگران به لحاظ ماهیت استراتژیک آن از حساسیت ویژه ای برخوردار است. پژوهش حاضر با هدف بررسی وضعیت رضایت مندی خدمت گیرندگان بنیاد از نحوه ارائه خدمات در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اجرا شد. روش تحقیق، توصیفی و نوع پژوهش، کاربردی بوده و از ابزار پرسشنامه ی استاندارد مبتنی بر روش پاراسورامان بین ۶۷۰ نفر از نمونه های آماری مشتمل بر خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان استفاده شد. با توجه به سوال اصلی پژوهش، نتایج روش پاراسورامان نشان داد، میانگین کل رضایت از نحوه ی ارائه ی خدمات در این بنیاد برابر ۷۸/۶ درصد می باشد. در این بین دو مورد از متغیر اصولی (محسوسات با ۸۳% و اطمینان و اعتماد ۸۰/۴ %) از میانگین رضایت کل بالاتر بود، اما ۳ مورد ( پاسخگویی و واکنش پذیری با ۷۸/۴%، اعتبار و تضمین با ۷۴/۸ % و همدلی و درک نیازها با ۷۰/۸ %) میزان رضایت مندی پایین تر از میانگین را به خود اختصاص داد. ضمن این که از حیث نوع جامعه هدف، جانبازان ۷۸/۲ %، آزادگان ۷۸/۸ % و خانواده های شاهد ۷۹/۲ % از نحوه ی ارائه خدمات رضایت داشتند و کمترین درصد مربوط به جانبازان ۷۰% به بالا بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.